تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۵۶۶۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راجع به تعویق شهرآورد ۷۹ مسوولان باشگاه تصمیم گرفته و نظر می دهند، ولی مسوولان سازمان لیگ باید دلیل محکمی برای این اقدام بیاورند.
۰
plusresetminus
بلاغ- حمید درخشان روز شنبه پس از اعلام تعویق یک هفته ای شهرآورد توسط غلامرضا بهروان گفت: رییس کمیته مسابقات دلیلی برای تعویق این بازی نیاورده است و این درست نیست.

وی افزود: مسوولان سازمان لیگ باید دلیل منطقی برای تعویق دیدارهای لیگ برتر به خصوص یکی از مهم ترین آنها یعنی شهرآورد تهران داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: براستی از دلایل تصمیم گرفته شده بی اطلاعم اما اگر با درخواست یک باشگاه مبنی برتعویق دیدار های لیگ برتر این اتفاق افتاده باشد کار درستی انجام نشده است.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش بااستقلال درزمان اعلام شده بازی خواهد کرد اظهارداشت: به طور حتم مسوولان باشگاه درخصوص این دیدار تصمیم گیری می کنند با این همه فکر می کنم چاره ای نداریم و باید بازی کنیم ما تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم.

مسوولان باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ درخواست تعویق یک هفته ای شهرآورد تهران را داشته اند که این مهم با نظر مساعد هیات رییسه سازمان لیگ برتر و موافقت کمیته مسابقات به تعویق افتاد.

بدین ترتیب دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر در تاریخ ۷ آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد./آ
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴