اختصاصی/ تنها برگ برنده احمدی نژاد دست به کار شد

شعار "باور مكن تنهايي ات را" بر بنرهاي تبليغاتي آقاي خاص دولت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۱۲۰۷۸
این روزها بیشتر سر و صدای تبلیغات انتخاباتی از سوی حامیان اسفندیار رحیم مشایی است که در میتینگ های فضای مجازی براه افتاده است حتی شعارها و بنرهای تبلیغاتی آقای خاص دولت نیز در فضای مجازی منتشر شده است.
۰
plusresetminus
شعار "باور مكن تنهايي ات را" بر بنرهاي تبليغاتي آقاي خاص دولت
 
اختصاصی بلاغ/ ابراهیم علوی - این روزها بحث های انتخاباتی پر رنگ تر از بحث های دیگر چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی به چشم می خورد و می توان غالب اخبار و شایعات را حول محور آقای خاص دولت یعنی اسفندیار رحیم مشایی دانست.
شخصی که در انتخابات دوره قبل مجلس هم صحبت های زیادی در خصوص نامزد شدن وی در حوزه انتخابیه تنکابن رامسر و عباس آباد بود اما به دلایلی علی شمس نامزد جنجالی حامی مشایی در این حوزه، نامزد انتخاباتی شد تا انتخابات در این حوزه از سوی شورای نگهبان باطل اعلام گردد.
البته اولين موضوعي كه با شنيدن خبر كانديداتوري مشايي به ذهن متبادر مي‌شود موضوع رد صلاحيت اوست كه با استناد به اظهارات دبير شوراي نگهبان مبني بر اينكه «عده‌اي ظاهرا خواب رياست‌جمهوري دور بعد را در سر مي‌پرورانند، مگر ما مرده باشيم كه چنين اتفاقي صورت گيرد!» مي‌توان نتيجه گرفت، در مقطع فعلي تاييد صلاحيت مشايي بعيد به نظر مي‌رسد.
اما انگار زمین بازی روایت از حکمی دیگر دارد، براحتی می توان با استناد به برخی تحرکات و اقدامات دولتمردان و طرفداران اسفندیار دولت به این نتیجه گیری رسید که عزم دولت برای معرفی مشایی به عنوان نامزد جبهه حامی دولت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری جزم شده است.
چندي قبل هم احمدي نژاد در حكمي غير متعارف اسفندیار رحیم مشایی را صاحب القابی دانست که به تعبیر صفار هرندی بیشتر شبیه زیارت نامه ها بود تا حکم انتصاب! گذشته از اما و اگر هايي كه بر سر تاييد صلاحيت شدن يا نشدن مشايي وجود دارد، تحركات جديد هواداران مشايي نيز جالب توجه است.
براي مثال جديد ترين شعار حاميان مشايي در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی ،بنر تبلیغاتی با شعار "باور مكن تنهايي ات را" است كه شاید یکی از دلایل انتخاب این شعار از طرف حامیان وی موضع گیری های هفته های اخیر جبهه اصولگرایان و مخالفان دولت دهم و رسانه های مکتوب و مجازی مخالف جریان معروف به انحرافی باشد که محور موضوعات مطروحه آن بر تنهایی اسفندیار رحیم مشایی و عدم اقبال افکار عمومی از وی استوار بود.
پیچیده تر آنکه از سویی محمد حسین صفار هرندی در اظهارات جدید خود در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان از رد صلاحیت حتمی مشایی از سوی شورای نگهبان سخن می راند، عده ای هم تایید صلاحیت وی را خنده دار می پندارند و از سویی دیگر افرادی چون صادق  زیبا کلام حضور مشايي و پيروزي او را در انتخابات با ذكر شرايطي حتمي می داند.
حال باید دید با توجه به مواضع مختلف بر سر تایید و یا رد صلاحیت مرد خبرساز دولت و پرونده های سنگین و عزل وی از سوی رهبر معظم انقلاب با حکم حکومتی برای تصدی پست معاون اولی و البته با استدلال اینکه شورای نگهبان نمي‌خواهد با تاييد صلاحيت مشايي، خود را در برابر مراجع و روحانيون قرار دهد، سرنوشت تنها برگ برنده احمدی نژاد(البته به اعتقاد برخی) در انتخابات ریاست جمهوری چه خواهد شد؟ 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
دانشجوی ازاد اسلامی
سلام
به عقیده بنده رحیم مشایی گزینه ی است برای رد گم کردن و قطعا گزینه ی جریان انحرافی با چراغ خاموش پا به عرصه ی انتخابات خواهد گذاشت

موفق ودر پناه حق
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴