تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۷۴۸۳۶
کارگر جوان با اخراج از کارخانه نقشه عجیبی را برای انتقام‎جویی از صاحبکارش طراحی و اجرا کرد.
۰
plusresetminus
انتقام فیس‌بوکی یک کارگر اخراجی از صاحب کارخانه‌ای در نکا
به گزارش بلاغ، راز اقدامات این ناشناس به دنبال ارائه شکایتی از سوی صاحب کارخانه درباره نوشته‌های توهین‌آمیز در فضای مجازی از سوی پلیس فاش شد.

چند روز قبل مردی که خود را صاحب یک کارخانه در شرق مازندران معرفی می‌کرد با مراجعه به مأموران پلیس فتای مازندران ادعا کرد یک ناشناس اقدام به قرار دادن مطالب توهین‌آمیز در فیس‌بوک علیه او و خانواده‌اش می‌کند.

با ارائه این شکایت، پلیس فتای مازندران تجسس درباره به‌دست آوردن ردی از نویسنده مطالب توهین‌آمیز در فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داد، آنان در تحقیقات خود توانستند ردی از یک کاربر فضای اینترنتی را در شهر نکا به‌دست آورند.

مأموران پس از شناسایی مشخصات این کاربر و محل زندگی‌اش با حضور در منطقه، او را بازداشت کردند.

مجرم اینترنتی که مرد جوانی است وقتی با اتهام هتک حرمت از طریق نوشتن مطالب توهین‌آمیز علیه یک کارخانه‌دار روبه‌رو شد، سعی کرد با اظهارات ضدونقیض، خود را بی‌گناه جلوه داده و مسیر تحقیقات مأموران را به انحراف بکشاند.

در حالی که این متهم همچنان خود را بی‌اطلاع از ماجرای مطالب نوشته شده در فضای اینترنت اعلام می‌کرد، با ارائه اسناد و مدارک غیرقابل‌انکار از سوی پلیس چاره‌ای جز اعتراف ندید و انتشار مطالب توهین‌آمیز را به گردن گرفت.

وی در اعترافات خود ادعا کرد: تا چندوقت پیش در کارخانه این مرد کار می‌کردم اما او به دلایلی مرا از کار اخراج کرد، از این اتفاق خیلی ناراحت شده بودم به همین دلیل تصمیم گرفتم به طریقی از صاحبکار قبلی‌ام انتقام بگیرم.

در حال بررسی راه‌های مختلف برای انتقام‎جویی بودم که فکر نوشتن مطلب در فضای اینترنتی به ذهنم خطور کرد، تصور می‌کردم در فضای اینترنت کسی قادر به ردیابی من نخواهد بود، به همین دلیل وقتی از سوی پلیس شناسایی شدم، شوک‌زده بودم.
منبع : ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴