تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۵۹۹۲۲
تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل مس کرمان از بحران خارج شد.
۰
plusresetminus
داربی دو مربی کهنه‌کار شمالی و مسی که ذوب حرارت شاگردان دست‌نشان شد
به گزارش بلاغ، از هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر و در مقابل دیدگان حدود ۸ هزار هوادار خود موفق شد مس کرمان را با یک گل شکست دهد.

تنها گل نساجی مازندران در این دیدار توسط هادی ریاحی در دقیقه ۵۸ بازی به ثمر رسید.

هنوز دو دقیقه از آغاز این دیدار نگذشته بود که شوت صابر میرقربانی به دیرک دروازه مس کرمان برخورد کرد تا آه از نهاد نیمکت نشینان و هواداران نساجی بلند شود.

شاگردان نادر دست نشان که برای خارج شدن از بحران چند هفته اخیر نیاز شدیدی به سه امتیاز این دیدار داشتند، در دقیقه ۵ بازی نیز توسط اکبر صغیری موقعیت نصف و نیمه ای به دست آوردند که نتیجه ای نداشت.

۵ دقیقه بعد این مجید هوتن بود که طی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه حریف، شوت محکمی روانه دروازه مس کرمان کرد که با اختلاف اندک به اوت رفت.

و اما حساس ترین صحنه این نیمه در دقیقه ۳۵ بازی با اشتباه وحشتناک مدافع نساجی رقم خورد، عیسی پرتو در حالی که فرزاد حاتمی و کریم اسلامی را جلوی خود می دید در دفع توپ تعلل کرد و توپ پس از برخورد به پای فرزاد حاتمی به سمت دروازه نساجی کمانه کرد، سعید ابراهیم پور با زحمت تمام روی توپ تأثیر گذاشت ولی توپ پس از برخورد با دیرک دروازه جلوی پای فرزاد حاتمی قرار گرفت و در حالی که تمام شرایط برای گل اول مس کرمان فراهم شده بود، سعید ابراهیم پور در حالتی نامتعادل شوت محکم فرزاد حاتمی را دفع کرد و ورزشگاه را به وجد آورد.

در ادامه تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل نتیجه ای نداشت تا این نیمه بدون گل پایان یابد.

در دقایق ابتدائی نیمه دوم این تیم مس کرمان بود که تلاش کرد بازی را به زمین نساجی بکشاند ولی دفاع هدفمند نساجی و استفاده از بال چپ و راست میدان سبب شد تا شاگردان نادر دست نشان رفته رفته از زیر فشار شاگردان میلیاردی اکبر میثاقیان خارج شوند و بازی را در دست بگیرند تا اینکه در دقیقه ۵۸ بازی پاس عرضی میثم تیموری، ذخیره طلائی دست نشان در پشت محوطه جریمه مس کرمان به هادی ریاحی رسید تا این بازیکن گلستانی با شوت سرکش و مخصوص خود، دروازه سیروس سنگچولی را باز کند و ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مرز انفجار برسد.

بازیکنان نساجی روحیه ای مضاعف گرفته بودند و همچنان بر شدت حملات خود افزودند و در دقیقه ۶۷ بازی می توانستند یکبار دیگر توسط اکبر صغیری به گل دست یابند ولی شوت برگردان و آرام این بازیکن با برخورد به دستان سیروس سنگچولی به کرنر رفت.

در ده دقیقه پایانی بازی بازیکنان مس کرمان تلاش کردند بازی را به تساوی بکشاند و اتفاقاً در دقیقه ۸۲ بازی می رفتند تا به هدف خود دست یابند ولی این سیدمحسن حسینی بود که ضربه مهرداد آوخ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی مازندران پایان یابد.

تیم نساجی مازندران با این پیروزی ۹ امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت.
منبع : مازندلیگ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴