اختصاصی / در پی تجمع اعتراض آمیز مربیان پیش دبستانی

اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای احتساب سنوات مربیان پیش دبستانی مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۲۰۲۱۲
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش و پرورش مازندران آمادگی دارد پس از پرداخت حق بیمه توسط مربیان و ارائه آن به دستگاه متبوع نسبت به صدور حکم احتساب سنوات آنان اقدام کند.
۰
plusresetminus
اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای احتساب سنوات مربیان پیش دبستانی مازندران
به گزارش بلاغ،محمد علی امیری در گفتگو با خبرنگار ما در ساری، در پی تجمع اعتراض آمیز جمعی از مربیان پیش دبستانی استان مقابل استانداری مازندران اظهار داشت: مربیان پیش دبستانی خواستار احتساب سنوات غیر رسمی برای سوابق خدمتی خود هستند.
  وی افزود: 1027 مربی پیش دبستانی از  سال 83 به صورت انجمنی و از طریق اولیا  نوآموزان شهریه دریافت و به صورت حق الزحمه ای فعالیت می کردند.   امیری با  بیان اینکه بر اساس رای وحدت رویه شعبه اول دیوان عدالت اداری به طور صراحت عنوان شد که احتساب سنوات مربیان پیش دبستانی پس از پرداخت حق بیمه و کسر قانونی از ناحیه شکات قابل احتساب است، تصریح کرد: در این راستا برای همراهی با مربیان و رفع مشکل آنان هر چند که بر عهده دستگاه آموزش و پرورش نبوده است اما مکاتبات متعددی با ریاست جمهوری، معاون اول رئیس جمهور، وزیر رفاه و تامین اجتماعی، رئیس سازمان تامین اجتماعی کل کشور، استانداری مازندران و مدیر کل تامین اجتماعی استان به عمل آمده است.   مدیر کل آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: آموزش و پرورش مازندران این آمادگی را دارد پس از پرداخت حق بیمه توسط مربیان و ارائه آن به دستگاه متبوع نسبت به صدور حکم احتساب سنوات آنان اقدام کند.   وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس تعداد زیادی از مربیان موفق به این امر شدند.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴