تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۸۳۶۷۳
پایگاه اینترنتی 'الوقت' نوشت: گروهک تروریستی داعش پس از شکست های پی در پی از ارتش و نیروهای مردمی عراق در موصل، 3 هزار نفر از شبه نظامیانش را از سوریه فراخواند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،الوقت نوشت: پیشروی گسترده ارتش و نیروهای مردمی عراق به سوی موصل و کشته و زخمی شدن دهها تروریست داعشی از جمله چهار سرکرده این گروهک در درگیری با ارتش و نیروهای مردمی عراق سبب شد تا داعش سه هزار نفر از شبه نظامیانش را از سوریه فراخواند.

به گفته این منبع آگاه، حلقه اصلی سرکرده های این گروهک تروریستی به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در شهر و همچنین جلوگیری از پیشروی های بیشتر ارتش جنایات فراوانی را در این شهر مرتکب شده اند.

اما، از آن جایی که این سرکرده ها به خوبی می دانند در برابر ارتش و نیروهای مردمی عراق شکست خواهند خورد و این شکست در موصل مقدمه ای برای عقب نشینی کامل این گروه از عراق و تضعیف موقعیت آتی آنها در سوریه خواهد بود، اقدام به دستور بازگشت شبه نظامیان خود از سوریه کردند.

به عقیده بسیباری از کارشناسان، داعش که با حمایت غرب و کشورهای همپیمان منطقه ای آمریکا بوجود آمده اکنون به گفته دولتمردان غربی به عنوان خطری برای حامیانش مطرح است./ع
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴