تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۵۹۸۰۵
رئیس بنیاد تعاون سپاه مازندران با بیان اینکه نگاه امام راحل از تشکیل بسیج، بقای دین بود، گفت: متاسفانه فرهنگ کشور آلوده شده و این نوع فرهنگ های غربی را در کتاب ها، رسانه و نشریات به وفور می توان یافت.
۰
plusresetminus
بلاغ-محمد رضا آزادی کناری در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج در اداره جهاد کشاورزی فریدونکنار، اظهار داشت: امام راحل(ره) معتقد بودند که باید دایره نفوذ خود را از کشور خارج کنیم و امروز می بینیم مرزهای ما از ایران خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه نگاه امام راحل با تشکیل بسیج، بقای دین بود، تصریح کرد: برای پالایش فرهنگ مان باید تلاش کنیم، متاسفانه فرهنگ کشور آلوده شده و این نوع فرهنگ های غربی را در کتاب ها، رسانه و نشریات به وفور می توان یافت.

رئیس بنیاد تعاون سپاه مازندران در ادامه با بیان اینکه حوزه ها، خانواده ها و دولت باید در زمینه پالایش فرهنگ آلوده مان ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه غرب به دنبال ترویج فرهنگ اباهه گری، لذت گرایی و رفاه طلبی است و زندگی تک فرزندی و بی بندوباری نتیجه این نوع فرهنگ است.

آزادی در ادامه با بیان اینکه حوزه ها، خانواده ها و دولت باید در زمینه پالایش فرهنگ آلوده مان ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه غرب به دنبال ترویج فرهنگ اباهه گری، لذت گرایی و رفاه طلبی است و زندگی تک فرزندی و بی بندوباری نتیجه این نوع فرهنگ است.

وی در بخش دیکری از سخنان خود با اشاره به فرموده رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: تمام گرگ های دنیا علیه ملت ایران جمع شده‌اند و می خواهند پرچم امام حسین(ع) را به زیر بکشند، اما باید تولیدات خود را در زمینه های متفاوت برای تحقق منویات رهبری بالا ببریم.

آزادی در ادامه وحدت و اتکا به خداوند را برای مقابله با غرب، ضروری دانست و یادآور شود: باید در برابر هجمه های غرب استقامت کنیم، راه استقامت نیز پالایش فرهنگ و تصحیح اقتصاد است.

وی در پایان گفت: دشمنان می خواهند ما را از بین ببرند، بنابراین ما باید خود را تقویت کنیم چرا که اگر ملت ما قدرتمند نشود قطعا به ما ظلم می گویند./ع
منبع : بصیر نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴