تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۵۹۸۹۳
جشنواره و نمایشگاه الگوهای برتر اقتصاد مقاومتی به مدت 7 روز در پارکینگ شهرداری قائم‌شهر واقع در خیابان بابل دایر است.
۰
plusresetminus
بلاغ-مسئول بسیج سازندگی سپاه قائم‌شهر صبح امروز در حاشیه جشنواره و نمایشگاه الگوهای برتر اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار قائم آنلاین گفت: طرح های اقتصاد مقاومتی بر اساس شعار سال مقام معظم رهبری با هدف ایجاد اشتغال با تسهیلات برای تولید کنندگان داخلی است.

مهدی خرسند افزود: همچنین این نمایشگاه نیز با عرضه مستقیم محصولات از تولید به مصرف برای اولین بار با این محوریت موضوع در قائم‌شهر برگزار می‌شود چراکه در گذشته نمایشگاه‌ها فقط برای آشنایی عموم با محصولات محلی دایر می‌شد.

وی ضمن تشکر از شهرداری قائم‌شهر که مکانی را برای برگزاری نمایشگاه اختصاص داد، افزود: این نمایشگاه دارای 11 غرفه است که محصولات مختلفی اعم از فرش، عسل و فرآورده‌های آن و صنایع تبدیلی در آن عرضه می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه تمامی صاحبان غرفه در این نمایشگاه از بسیج سازندگی تسهیلات دریافت کردند، گفت: باید فضایی برای عرضه تولیدات داخلی فراهم شود تا تولیدکنندگان بتوانند به راحتی تولیدات بومی خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

خرسند بیان کرد: در برپایی این نمایشگاه و جشنواره حوزه بسیج سازندگی محوریت کار ها را برعهده داشت و همچنین شهرداری قائمشهر مکان مورد نظر را در اختیار بسیج سازندگی قرار داد.

وی در پایان اذعان داشت: علی رغم اینکه این نمایشگاه برای اولین بار در قائم‌شهر برگزار می‌شود، اما از استقبال خوبی برخوردار است و امکان تمدید زمان آن نیز وجود دارد.

به گزارش قائم آنلاین، نمایشگاه الگوهای برتر اقتصاد مقاومتی از دیروز در قائم‌شهر برپا شد و به مدت 7 روز در پارکینگ شهرداری قائم‌شهر واقع در خیابان بابل دایر است./ع

منبع : قائم آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴