۰
plusresetminus
چرا سخنرانی 3 نماینده منتقد دولت در دانشگاه مازندران لغو شد؟/نبویان:دولت در ایجاد فضای اختناق برای نمایندگان مجلس بسیار قوی عمل می کند
به گزارش بلاغ، در راستای لغو مجوز جلسات سخنرانی های منتقدان دولت یازدهم، این بار مجوز برنامه سخنرانی سه تن از نمایندگان مجلس در دانشگاه مازندران لغو شد.

معلوم نیست آقایانی که مدعی آزادی بیان هستند چرا فقط این آزادی را برای خود می دانند و هر طور که می خواهند آن را تفسیر می کنند.

زمانی که اوضاع بر وفق مرادشان نباشد و جا برای اشوه و غمزه نداشته باشند، سر و صدا راه می اندازند و هیهات برای شان خط قرمزهای نظام و دین معنایی ندارد.

اماهمین که تریبون و قدرت در دست دارند، دیگر تحمل شنیدن صدایی را غیر از صدای خود و دوستان شان ندارند.

خودشان در همه جا، با ربط و بی ربط درافشانی می کنند و جایی برای بیان دلنگرانی های دلسوزان این مرز و بوم نمی گذارند.

انتقاد خوب هست! البته نه علیه آنان بلکه فقط از زبان آنان.

در حالی که آقایان سید محمود نبویان، مهدی کوچک زاده و جواد کریمی قدوسی سه تن از نمایندگان منتقد دولت یازدهم قرار بود عصر امروز سه شنبه در دانشگاه مازندران در جمع دانشجویان این دانشگاه به سخنرانی بپردازند، مسئولان دانشگاه مازندران اجازه برگزاری این برنامه را به دانشجویان ندادند.

در همین راستا، نبویان با تایید خبر فوق گفت: «متاسفانه این دولت در ایجاد فضای اختناق برای نمایندگان مجلس بسیار قوی عمل می کند.»

طی یک سال و نیم گذشته تعدادی دیگر از منتقدان دولت یازدهم نیز با محدودیت های فراوانی روبرو شده اند که از جمله آنها لغو چند باره برنامه های سخنرانی دکتر سعید زیباکلام در شهرستان های مختلف از جمله بندر دیر، جهرم، لار، فسا و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه امیرکبیر بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴