تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۷۴۰۲۱
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، اخبار انتظامی مازندران که از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران به این پایگاه خبری ارسال شده را در ادامه می خوانید.

دستگیری عامل افیونی با ۴۰ کیلو مواد مخدر در قائم‌شهر

در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر تهیه وتوزیع انواع مواد مخدر توسط فردی به نام "د - م" در قائم‌شهر موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

ماموران در ادامه این عملیات ضمن انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کنند.

ضمن هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از منزل این متهم که در خانه ای مجردی سکونت داشت ۳۲ کیلوگرم شیره تریاک، ۳ کیلو و ۷۶ گرم تریاک، یک کیلو و ۳۸۶ گرم سوخته تریاک و دو دستگاه ترازوی توزین موادمخدر کشف شد.

دستگیری پزشک قلابی در یک درمانگاه، پس از یک سال فعالیت

در پی کسب خبری مبنی بر انجام فعالیت های پزشکی توسط فردی به نام "م - س" بدون داشتن مجوز پزشکی و توانایی علمی و حتی تجربی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی نکا قرار گرفت.

ماموران انتظامی مستقر در حوزه انتظامی درمانگاه و محل فعالیت این پزشک قلابی، تحقیقات پلیسی را از متهم آغاز کردند.

متهم که در تحقیقات اولیه موارد اتهامی را قبول نکرده بود، وقتی که خود را در مقابل ادله‌های پلیس عاجز دید به ناچار لب به اعتراف گشود.

متهم در ادامه تحقیقات به عمل آمده به فعالیت پزشکی در شیفت های شب، بعدازظهر و روزهای تعطیل این درمانگاه با جعل عنوان و مدارک پزشکی متعلق به فردی به نام "م - ض" اعتراف کرد.

کشف ۱۱ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در عباس آباد

ماموران انتظامی شهرستان عباس آباد مازندران با شناسایی و دستگیری متهم به قاچاق چوب، بیش از ۱۱ تن چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

در راستای مقابله با قاچاق چوب آلات جنگلی قاچاق، ماموران انتظامی این فرماندهی اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان چوب در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران انتظامی کلارآباد در حین گشت‌زنی در یکی از محور های حاشیه جنگل، به یک دستگاه خودرو کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

ماموران در ادامه با متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، بیش از ۱۱ تن انواع چوب الات جنگلی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

راننده خودرو به نام "الف - د" به اتهام قاچاق چوب دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

برخورد مرگبار قطار باری با عابر پیاده

بر اثر برخورد قطار باری با عابر پیاده در شهرستان میاندورود مازندران، مرد ۳۰ ساله ای به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان میاندورود، مبنی بر وقوع حادثه مرگبار در ۲۰ متری کیوسک سوزن بان راه آهن این شهرستان در ساعت ۲ و ۲۵ دقیقه بامداد ماموران کلانتری مرکزی این شهر، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های به عمل آمده، دریافتند، فردی به نام "الف - ر" اهل و ساکن بادله که در حال عبور از روی ریل بوده، با یک‌دستگاه لوکوموتیو باربری برخورد و در دم جان باخت.

کلاهبرداری با جعل نماد اعتماد فروشگاه های اینترنتی در فضای مجازی

در پی مراجعه فردی به پلیس فتای مازندران مبنی بر اینکه از طریق فروشگاهی اینترنتی ۱۲ میلیون ریال برای خرید لب تاپ از درگاه یکی از بانک های کشور به حساب مالک فروشگاه پرداخت کرده اما تاکنون کالایی دریافت نکردم، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات فنی و تحقیقات ویژه پلیسی مالک فروشگاه اینترنتی به نام "س– ح" اهل و ساکن یکی از مناطق تهران را شناسایی کردند.

با شناسایی متهم و هماهنگی قضایی ماموران با اعزام به تهران در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را دستگیر و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار داشت: با هدف کلاهبرداری از شهروندان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در ارتباط با تبلیغات فروش لپ تاپ و گوشی تلفن همراه در فضای مجازی کردم و با قرار دادن شماره تماس و جعل نماد اعتماد الکترونیکی از مردم به بهانه فروش و تحویل کالا کلاهبرداری می کردم.

ماموران پلیس فتا در ادامه تحقیقات موفق شدند، هشت فروشگاه اینترنتی جعلی دیگر از این متهم را کشف و با دستور قضایی آن را مسدود کنند.

فروشگاه های قانونی در سایت Enamad.ir قابل مشاهده هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴