تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۸۰۵۰۱
وقتی بعد از 16 سال جنازه محمدرضا را سالم از خاک در آورده بودند، صدام گرفته بود این جنازه نباید به این شکل به ایران برود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، راز سالم ماندن جنازه محمدرضا شفیعی در جلد 2 کتاب قصه ستاره‌ها و ساکنان ملک عظم در صفحه 76 این کتاب چنین آمده: پیکر محمدرضا را سه‌ماه در آفتاب گذاشتند تا شناسایی نشود ولی جسد سالم مانده بود، حتی روی جسد پودر مخصوص تخریب و تجزیه جسد ریختند که خاصیتش این بود حتی استخوان‌ها را از بین می‌برد، ولی باز هم جسد سالم مانده بود.

وقتی گروه تفحص جنازه محمدرضا را دریافت کردند، سرهنگ عراقی که در آنجا حضور داشت، گریه می‌کرد و گفته بود: ما چه افرادی را کشتیم؟!

مادر شهید می‌گوید: موقع دفن محمدرضا، حاج حسین کاجی به من گفت: شما می دانید چرا بدن او سالم است؟ گفتم: از بس ایشان خوب و با خدا بود.

ولی حاج حسین گفت: راز ماندن جنازه محمدرضا در چهار چیز است: 1- هیچ وقت نماز شب ایشان ترک نمی‌شد 2- مداومت بر غسل جمعه داشت. 3- دائماً با وضو بود. 4- هر وقت زیارت عاشورا خوانده می‌شد، ما با چفیه‌ اشک‌مان را پاک می‌کردیم ولی ایشان با دست اشک‌های‌شان را می‌گرفت و به بدنش می‌مالید و جالب اینکه جمعه وقتی برای ما آب می‌آوردند، ایشان آب را نمی‌خوردند و آن را برای غسل نگه می‌داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴