تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۵۷۸۳۱
فرماندار گلوگاه در اولین نشست هم اندیشی احزاب، جریان ها و گروه های سیاسی این شهرستان گفت: با وحدت و همدلی احزاب و گروه های سیاسی می توانیم موجب پیشرفت و توسعه شهرستان شویم.
۱
plusresetminus
احزاب این شهرستان با هم کنار آمدند
به گزارش بلاغ به نقل از عنقانیوز گلوگاه، عیسی قاسمی طوسی بعد از ظهر سه شنبه در اولین نشست احزاب، جریان ها و گروه های سیاسی این شهرستان اظهار داشت: همه گروه ها و افراد تأثیرگذار باید با وحدت و همدلی برای توسعه و پیشرفت گلوگاه تلاش کنند، چرا که یکی از علل به چالش افتادن کشورهای همسایه، فقدان وحدت و همدلی بین احزاب و مردم آن کشورها است.

وی افزود: مردم به جهت خدمت مسئولان به آنها اعتماد می کنند و برای فعالیت صرفاً سیاسی به آنها رأی نداده اند.

فرماندار گلوگاه به سیاسیون گلوگاهی توصیه کرد: در عین اینکه رفیق هستیم، رقیب همدیگر باشیم اما نه رقابتی که موجب دشمنی شود.

در ادامه این نشست سمیع الله مظفری، «فرماندار سابق گلوگاه» به نمایندگی از اصولگرایان گلوگاه بیان داشت: خط قرمز ما در گلوگاه منافع شهرستان است نه منافع شخصی خودمان لذا از فرماندار درخواست می کنیم که این جلسات ادامه داشته باشد.

غلام رضا ملک محمودی به نمایندگی از اصلاح طلبان گلوگاه گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که جنگ و دعوای سیاسی در این شهر مانع پیشرفت است و باید با تعامل و همکاری همدیگر شاهد رشد و ترقی شهرستان باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴