تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۷۴۶۶۱
رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: به دلیل اینکه نظارت شدید و بازرسی به طور مستمر در مقابله با فساد اداری انجام می شود، مشکلی در استان وجود ندارد.
۰
plusresetminus
فساد اداری و فساد کلان مالی در مازندران نداریم
به گزارش بلاغ به نقل از دریاسرعباس‌آباد، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در گفت‌وگو با این سایت خبری به حفظ حقوق بیت المال اشاره کرد و اظهار داشت: حقوق بیت المال مال همه است و یک متولی می خواهد که دید همگانی داشته باشد، رئیس شورای بیت المال، مسئول حفظ بیت المال است.

وی در رابطه با علت فساد در دستگاه‌های اجرایی افزود: زمینه‌های تحریک‌آمیز بسیاری برای فساد در فضاها وجود دارد.

رییس کل دادگستری مازندران به اقدامات دادگستری استان درباره مقابله با فساد اداری اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل اینکه نظارت شدید و بازرسی به طور مستمر در مقابله با فساد اداری انجام می شود، مشکلی در استان وجود ندارد.

این مسئول درباره فساد اقتصادی در استان، اذعان داشت: فساد اقتصادی کلان در استان نداریم و اگر هم باشد، به شدت با آن برخورد می شود.

تقوی‌فرد به حساسیت دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: به علت رسیدگی به امورات مالی، حیثیتی و جانی مردم در دستگاه‌های قضایی، این دستگاه دارای حساسیت بالایی است.

وی درباره رسیدگی به بدحجابی در استان گفت: رعایت حجاب در حد استان و متدینین نیست و نیاز به پیگیری جدی دارد، مسئولان باید به صورت عملیاتی و میدانی در سطح شهرها ورود پیدا کنند تا جلوی بدحجابی گرفته شود البته قبل از این کار می خواهیم مردم خودشان رعایت کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
هانی
در جریان فوت فرزندم عزیزم توسط یک پزشک
وقتی با نفوذ پزشک مواجه شدم با آشنایی که داشتم رفتم پیش یکی از مسئولین رده بالا دادگستری استان مازندران خیلی محترمانه به من گفت نفوذ علوم پزشکی بالا است نمی شود کاری کرد
آقای رئیییس داااااادگستری شما این موضوع را فساد اداری نمی دانید
خبر مرگ فرزند عزیزم در سایت بلاغ (سهل انگاری پزشک به مرگ فاطمه یاس ختم شد) آمده است
بلاغ لطفاً این نظر را انتشار دهید
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴