تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۷۶۴۶۰
فرماندار نوشهر گفت: نامه امام علی(ع) به مالک اشتر، جامع‌ترین منشور اداری در صیانت از حقوق شهروندی است که باید مبنا و ملاک همه دستگاه‌های اداری و حکومتی قرار گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمدعلی قمی اویلی در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی، اظهار داشت: نظام ما یک نظام اسلامی است و حضرت امام(ره) نیز فرمودند که مردم ولی نعمت ما هستند، بنابراین ما مدیران باید با مردم در نهایت صداقت رفتار کنیم.

وی با اشاره به این که دروغ‌گویی آفت بزرگی است که در برخی از دستگاه‌های اداری با آن مواجه هستیم که بی صداقتی سبب افزایش بی اعتمادی شهروندان به آن اداره می‌شود.

فرماندار نوشهر با تأکید بر ضرورت جدی توجه به قانون‌گرایی در دستگاه‌های اداری، بیان داشت: همه ما ملزم به اجرای قوانین و پرهیز از هرگونه قانون‌شکنی هستیم تا این گونه نباشد که مدیر بعدی ناچار باشد تاوان قانون‌شکنی مدیر قبلی را بدهد.

این مسئول با تأکید بر این که در برخی ادارات شهرستان تبعیض دیده شده، خاطرنشان کرد: شکایاتی که از سوی شهروندان درباره برخوردهای نامناسب که با مراجعه‌کنندگان می‌شود، به بازرسی فرمانداری برسد، بدون فوت وقت مورد بررسی و اخذ تصمیم لازم قرار می‌گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴