تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۸۴۰۴۷
با توجه به حساسیتی که نماینده ولی فقیه در استان نسبت به اجرایی کردن این موضوع مطرح کردند، مسئولان باید اهتمام بیشتری در اجرای این طرح داشته باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، اجرای اقتصاد مقاومتی از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری، از ابتدای سال گذشته در کشور به طور جدی مطرح شده بود.

پایگاه خبری تحلیلی بلاغ مازندران، بارها و بارها در رابطه با تحقق این اصل اساسی در اقتصاد مملکت راهکارهای متعددی ارائه کرده و همچنین از کم‌توجهی به اجرای آن در مازندران گزارش‌های متعددی منتشر کرده بود.

توجه به اجرای اقتصاد مقاومتی بارها از تریبون نماز جمعه نیز توسط ائمه جمعه و همچنین نماینده ولی فقیه در استان به مسئولان گوشزد شده بود.

آیت‌الله نورالله طبرسی از ابتدای مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتی، خواستار تشکیل ستاد برای اجرایی کردن آن در سطح استان شد و بارها نیز گفته بود که ستادی در استانداری مازندران تشکیل شود و در این ستاد ارگان‌های اثرگذار استانی عضو شده و نسبت به اجرایی کردن این طرح اقدام اساسی در دستور کار قرار گیرد.

اما این اصل توسط مسئولان مازندران، نه اجرایی شد و نه آنها حمایت‌های لازم را از مردم داشتند، به همین دلیل نماینده ولی فقیه در مازندران روز گذشته درباره پیگیری نکردن مسئولان استان مازندرا ن نسبت به این طرح انتقاد کرده و به صراحت اعلام کرد که از اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در استان مازندران خبری نیست.

وی خطاب به مسئولان تصریح کرد: اعلام کنید که در یک سال گذشته در مازندران چه اقداماتی انجام دادید، از مسئولان توقع هست که به مردم پاسخ دهند، مسئولان اقتصاد مقاومتی را به بازی گرفته‌اند.

طبرسی در ادامه به موضوع کم‎توجهی به سیاست اصل 44 نیز انتقاد کرد و گفت: در این حوزه نیز در استان مازندران اقدامات مناسبی انجام نشد.

با توجه به حساسیتی که نماینده ولی فقیه در استان نسبت به اجرایی کردن این موضوع مطرح کردند، مسئولان باید اهتمام بیشتری در اجرای این طرح داشته باشند.

بلاغ، آماده انتشار اقدامات مسئولان مازندران در راستای سیاست اصل 44 و اقتصاد مقاومتی در مازندران است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴