تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۵۹۲۱۶
هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ بابت جنجالی‌هایی که پیرامون اظهارات اخیر وی در خصوص شایستگی مانوئل نویر و کریستیانو رونالدو به وجود آمده از هم‌تیمی پیشین خود عذرخواهی کرد.
۰
plusresetminus

 

بلاغ- گفت‌وگوی اخیر ژابی آلونسو با نشریه بیلد آلمان که در آن وی مانوئل نویر را گزینه‌ای شایسته برای کسب توپ طلای فیفا در سال 2014 معرفی کرد بهانه خوبی به دست گروهی از رسانه‌ها داد تا ادعا کنند که این بازیکن اسپانیایی شایستگی کریستیانو رونالدو، هم‌تیمی پیشین خود را برای کسب این جایزه زیر سؤال برده است.

این اتفاق واکنش آلونسو را در پی و او را برآن داشته است که شخصاً با هم‌تیمی پرتغالی پیشین خود در رئال مادرید تماس بگیرد و از بروز کدورت‌های احتمالی پیشگیری کند.

طبق ادعای یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسپانیا، آلونسو پس از جنجالی که گفته‌های وی در رسانه‌ها به راه انداخت با رونالدو تماس گرفته است تا در صورتی که این جنجال برترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2013 را آزرده خاطر کرده از او عذرخواهی کند. از قرار معلوم آلونسو در این تماس به مهاجم رئال مادرید توضیح داده که دقیقاً چه چیزی گفته و جمله او این بوده است که «برنده امسال توپ طلا یا باید رونالدو باشد یا یک آلمانی».

این شبکه همچنین ادعا کرده است که رونالدو هم واکنش خونسردانه‌ای داشته و به آلونسو اطمینان خاطر داده است که از او دلگیر نشده، چون دقیقاً منظورش را فهمیده است. آلونسو برخلاف تلاشی که برای رفع سوءتفاهم درباره گفته‌هایش پیرامون نامزدهای شایسته توپ طلا انجام داد، پای حرف خود در مورد بهترین دروازه‌بانی که کنارش بازی کرده است، ماند.

آلونسو که سابقه بازی در کنار ایکر کاسیاس را هم دارد، در گفت‌وگویش با بیلد اعتراف کرد که مانوئل نویر، هم‌تیمی آلمانی خود را به هموطنش در رئال مادرید ترجیح می‌دهد و او را بهترین دروازه‌بانی می‌داند که در کنارش بازی کرده است./آ

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴