در پی غفلت ماشین تخلیه فاضلاب اتفاق افتاد/

تصادف 7 دستگاه خودرو در فریدونکنار

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۵۵۳۴۵
در پی تخلیه نابهنگام ماشین تخلیه چاه فاضلاب در فریدونکنار عبور و مرور در غرب این شهرستان از ساعت ۲۱ دیروز تا حوالی ۱ بامداد امروز با اختلال مواجه شد.
۰
plusresetminus
تصادف 7 دستگاه خودرو در فریدونکنار
به گزارش خبرنگار بلاغ از فریدونکنار، در پی تخلیه نابهنگام و اشتباه یک دستگاه تخلیه چاه فاضلاب در فریدونکنار عبور و مرور در غرب این شهرستان از ساعت ۲۱ دیروز تا حوالی ۱ بامداد امروز با اختلال مواجه شد.
این در حالی بود که مامورین راهور فریدونکنار مسیر میدان ماهی تا ایستگاه محمود آباد را به صورت یکطرفه بسته بودند و در پاسخ به سوال شهروندان علت یکطرفه شدن را قیرپاشی! آنهم در آن ساعت اعلام کردند.
شاهدان عینی این حادثه اظهار داشتند: این موضوع حوالی ساعت۲۱:۳۰ دقیقه رخ داد و ماشین حمل فاضلاب مواد خود را بدون اعتنا به اینکه اینجا نیز قسمتی از محدوده شهری است در خیابان تخلیه کرد و به مسیر خود ادامه داد و بوی بسیار بدی نیز در این فضا حاکم شد که واقعا بسختی می توان نفس کشید.
DSCN7599
شاهدان حادثه به حضور ماشین آتش نشانی در این منطقه نیز اشاره و خاطرنشان کردند: بعد از تماس شهروندان، ماموران آتش نشانی بلافاصله خود را به این منطقه رساندند و اقدام به شستشوی این محیط کردند.
به گزارش بلاغ، این در حالی است که با بی دقتی و عمل سهوی و یا عمدی این فرد که از افراد با تجربه در این شغل نیز در فریدونکنار است شاهد ۷ تصادف در همان دقایق ابتدایی بودیم که مامورین راهور فریدونکنار در منطقه حاضر شدند و پس از یکطرفه کردن مسیر عبور و مرور، اتومبیل ها را به مسیری دیگر هدایت کردند.
هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه در دست نیست اما آنچه مسلم است این می باشد که مسئولین شهرستان باید برخورد قاطعی با فرد سهل انگار داشته باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴