تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۷۵۶۸۶
سرمربی تیم فوتبال امید گفت: حبیب کاشانی در کنار ما خواهد بود و از جمع ما جدا نشده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمد خاکپور در حاشیه تمرین تیم امید گفت: قرار نیست من کاری انجام بدهم. بچه‌‌های ما مستعد هستند و می‌توانند از عهده این کار برآیند. فرصت زیادی در این مرحله تا شروع مسابقات مقدماتی المپیک 2016 نداریم.

وی افزود: در مرحله اول 3 ماه فرصت داریم که از این 3 ماه تنها 40 روز می‌توانیم با بازیکنان کار کنیم و در سایر روزها بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی هستند. همه فکر ما این است که تیم امید را به انسجام برسانیم و برای این کار 3 اردو را پیش‌بینی کردیم. به مدت 10 روز در کیش خواهیم بود و پس از آن به دعوت تیم عمان با تیم زیر 22 سال آنها بازی می‌کنیم. نوع بازی تیم عمان به عربستان می‌خورد که هم‌گروه ایران است.

سرمربی تیم امید تصریح کرد: مرحله بعدی اردوی ما در آنتالیا و بازی با تیم‌های قوی چون تیم زیر 22 سال دانمارک خواهد بود. هدف ما رسیدن به انسجام کافی است تا بتوانیم تیم خوبی را داشته باشیم. برای عبور از مرحله اول زمان لازم را در اختیار نداریم اما به امید خدا اگر از مرحله اول عبور کنیم در مرحله دوم فرصت لازم برای برنامه‌ریزی را داریم.

خاکپور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پذیرفتن سرمربیگری تیم امید برای او ریسک نبود، گفت: نمی‌شود به آن ریسک گفت. به عنوان یکی از اعضای کوچک فوتبال قرعه به نامم افتاد و اگر اینجا هستم به این دلیل است که از 10،11 سالگی کنار فوتبالم و امروز احساس کردم که باید تجربه‌ام را برای فوتبال بگذارم. با وجود اینکه زمان در اختیار نداریم اما احساس تکلیف کردم.

وی ادامه داد: از همه مربیان و همکارانم تشکر و اعلام می‌کنم که به تنهایی نمی‌توانم کاری کنم. خواهش من این است که همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم تیم خوبی را آماده کنیم. تلاش می‌کنیم تیم را به المپیک برسانیم و مردم را خوشحال کنیم، مسلما وقتی نیت خوشحالی مردم باشد قطعا این کار انجام می‌شود.

سرمربی تیم امید درباره علت حضور مجید صالح در تمرین امروز این تیم اظهار داشت: من از صالح خواهش کردم به عنوان همکار با ما کار کند. واقعا دوست ندارم از کلمه دستیار استفاده کنم چون معتقدم همه همکار هستیم و می‌توانیم در کنار هم به موفقیت برسیم.

خاکپور در پاسخ به این سوال که آیا از مربیان قبلی تیم امید هم در کادر جدید استفاده خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: مسلما از توانایی دوستانی که پیش از این در تیم امید فعالیت داشتند استفاده می‌کنیم و نهایتا تا عصر امروز یا فردا همکارانم را در تیم امید به صورت رسمی اعلام می‌کنم.

وی درباره اینکه آیا هادی طباطبایی هم قرار است دستیارش شود، گفت: اجازه بدهید هر موقع به نتیجه رسیدیم آن را اعلام می‌کنیم.

سرمربی تیم امید در خصوص اینکه آیا با حضور او حبیب کاشانی هم فعالیتش را در این تیم ادامه خواهد داد، تاکید کرد: کاشانی همیشه همراه ما بوده و نیتش هم کمک به تیم کشورمان است و می‌خواهد مردم را خوشحال کند. او در کنار ما خواهد بود و همیشه همراه و یاور تیم است و از ما جدا نشده است.

خاکپور در پایان درباره گروه ایران در مسابقات مقدماتی المپیک و همچنین حریفان تدارکاتی تا این بازی‌ها گفت: به نظر من هیچ تیمی ساده نیست. برای ما نپال، افغانستان و فلسطین تفاوتی با عربستان ندارند. برای بازی‌های تدارکاتی هم سراغ تیم‌هایی خواهیم رفت که سبک بازی‌شان با این تیم‌ها یکی باشد. /آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴