تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۱۴۷۹۰
برخی منابع غیررسمی تعداد داوطلبان شورای شهر در مرکز استان مازندران را 150 نفر اعلام کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،این روزها که اغلب مردم به فکر خرید مواد غذایی و لباس برای آغاز سال نو هستند و تأمین هزینه‌های شب عید را مهم‌ترین دغدغه خویش قرار داده‌اند، داوطلبان شورای شهر در مرکز استان مازندران در حال تکاپو برای معرفی برنامه‌های عملکردشان در مرکز استان مازندران هستند.
برخی منابع غیررسمی تعداد داوطلبان شورای شهر در مرکز استان مازندران را 150 نفر اعلام کردند.
تبلیغات شورای شهر به طور غیررسمی از طرف برخی داوطلبان شورای شهر ساری آغاز شد، داوطلبان شورای شهر از مناسبت‌های مختلف استفاده می‌کنند و از طریق پیامک سعی در عرض‌اندام سیاسی دارند.
برخی از داوطلبان تبلیغات غیررسمی خود را به صورت خانه به خانه و کوچه به کوچه آغاز کردند و با توجه به تعدد داوطلبان می‌شود، اعلام کرد که از هر محله یک داوطلب شورای شهر برای حضور در مدیریت شهری ساری اعلام آمادگی کردند.
برخی از طرفداران داوطلبان شورای شهر نیز به نیابت از افراد مورد قبول خویش سعی دارند به نوعی داوطلب موردنظر خود را معرفی کنند.
توزیع سر رسید سال نو از دیگر اقداماتی است که داوطلبان شورای شهر ساری از این ابزار و با معرفی خود سعی دارند، اعلام کنند که تخلف انتخاباتی مرتکب نشدند و هم به نوعی کار تبلیغاتی را در برنامه کاری خویش قرار دادند.
برپایی مجمع‌های مختلف، پیگیری برای ریاست بر هیئت‌های ورزشی، برجسته ساختن کوچک‌ترین عملکرد ورزشی و نصب بنر در سطح شهرستان ساری، حضور در تبلیغات خانه به خانه، اظهارنظر در مورد مسائل اقتصادی و خرده گرفتن به عملکرد اقتصادی دولت، استفاده از ظرفیت‌های دولتی برای مطرح ساختن خویش از اقداماتی است که داوطلبان احتمالی شورای شهر ساری برای احضار این پست تلاش می‌کنند.
برخی‌ها نیز اگر اقرار نباشد، با هزینه‌های میلیونی سعی دارند با هزینه‌های میلیاردی به عضویت شورای شهر ساری درآیند.
داوطلبان احتمالی شورای شهر در ساری مهم‌ترین دغدغه خویش را توجه به امور مردم اعلام می‌کنند و سعی دارند با انتقاد از عملکرد مدیران فعلی و به چالش کشاندن اقدامات انجام شده نظر مخاطبان مختلف را به نوعی جلب کنند.
داوطلبان شورای شهر تنها دغدغه خویش را جذب آرای مردمی اعلام می‌دارند و این آرا از چه طریق کسب می‌شود مهم نیست، مهم کسب کرسی انتخاباتی است.
برای برخی مردم در محافل خصوصی و عمومی این سئوال پیش می‌آید که واقعاً کسب کرسی شورای شهر ساری چه مزیتی دارد که برخی از داوطلبان حاضرند برای عضویت در این محفل هزینه‌های میلیاردی را در برنامه خویش قرار دهند.
آیا واقعاً هزینه‌هایی که قرار است انجام شود، بالاخره باید روزی برگردد و آیا شورای شهر این ظرفیت را دارد که این هزینه‌ها را دوباره برای هزینه‌کننده عودت دهد؟
آیا واقعاً راه دیگری برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد که هزینه‌های سرسام‌آوری برای جذب آرای مردم هزینه می‌شود؟
تبلیغات پیامکی داوطلبان شورای شهر که از مدت‌ها قبل شروع شد و برخی از داوطلبان با نگاه به تقویم رسمی کشور سعی می‌کنند از همه مناسبت‌‌ها برای تبلیغات خویش استفاده کنند؛ به طوری که بیشتر ساروی‌ها مناسبت‌های درج شده در تقویم را به لطف داوطلبان شورای شهر کاملاً از حفظ شد‌ه‌اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴