بلاغ گزارش می‌دهد؛

مردم ایستاده در کنار انقلاب

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۸۴۳۷۶
مردم آمل روز گذشته با حضور پررنگ و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه زیبایی خلق کردند و ثابت کردند دیار علویان برای انقلاب ایستادگی می‌کنند.
۰
plusresetminus
مردم ایستاده در کنار انقلاب
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ ۲۲ بهمن بود که ملت ،ایران میلاد نوین یافت و سرمه شریعت بر دیدگان بصیرت خویش کشید، روزی که عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ چکید.

ابر مردی که دم مسیحایی‌اش به جان‌های زیاد حقیقت جو جان بخشید و نامش پایه‌های ستون‌های استکبار را لرزاند و حتی تا امروز یادش چراغ راهی بر دل‌های مستضعفان و آزادگان زمین است که امید می‌آفریند و مسیر را روشن می‌کند.

این روزها بوی خوش بهار آغشته به عطر معطر آزادیست و تقویم یک بار دیگر برگ زرینی را به خود می‌افزاید و انقلاب شکوهمند اسلامی به پختگی رسیده و آن نهال کوچک امروز درخت تنومندی شده که حاصلش ارزشمند است.

هر سال شکوهمندتر از سال قبل سالگرد این پیروزی را جشن می‌گیریم؛ انقلابی که صفحه‌ای زرین را در تاریخ جهان حک کرد.

حال و هوای خیابان‌های کشور چون ۴۵ سال پیش بود، پویاتر، مصمم‌تر، عاشق‌تر همچون روزهای انقلاب، همدلی که در سال ۵۷ تجلی عشق به وطن، اتحاد یکپارچگی و وفاداری به نظام اسلامی بود حالا نیز مصمم تر ایستاده است.

دبیر بازنشسته راهپیمایی ۲۲ بهمن را اعلام انزجار از اقدامات توطئه‌گرایانه آمریکا خواند و اظهار کرد: این شور مردم در راهپیمایی نشان داد دشمنان نظام و انقلاب هر سال با وجودی اینکه گسترده تر فعالیت می‌کنند، مردم قدرتمندانه تر در این حماسه حضوری پررنگ دارند.

وی ادامه داد: راهپیمایی امسال  ۲۲ بهمن از همه سال‌ها بهتر و باشکوه برگزار شد و حضور آنان تمامی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

این دبیر بازنشسته با بیان اینکه مردم نشان دادند که هر جا حضورشان لازم است در صحنه‌اند افزود: برای حفظ خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام همواره در صحنه می‌مانند، هر جا عدم حضور آنها می‌تواند فرصتی برای دشمن ایجاد کند، حضور یافته‌اند تا مشت محکمی بر دهان آنان باشد.

دختر جوانی درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم برای حفظ خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام همواره در صحنه می‌مانند، حتی نسل جدید با وجود اینکه دشمن تلاش می‌کند تا آنان را از این نظام دور کند، اما با دشمن‌شناسی و رصد واقعیت‌ها را می‌شناسند.

وی تصریح کرد: مردم با شرایط کشور آشنا هستند، شناخت و دشمن‌شناسی نسل جوان بالا رفته، هرچند آسیب‌ها بیشتر شده است و در جنگ چند رسانه‌ای هستیم باید مسئولین امر بیشتر به فکر بالا بردن اطلاعات نوجوانان باشند و با ترفندها دشمن آشنایی بیشتری پیدا کنند.

زن جوانی همراه با دختر خردسال خود که پرچم ایران در دستش بود در گفتگو با خبرنگار ما از این همه شور و حضور مردم در راهپیمایی ابراز خرسندی کرد و افزود: مردم نشان دادند که انقلاب آسیب‌پذیر نیست؛ چرا که  این انقلاب ریشه در دل مردم دارد و مردم کشورشان را دوست دارند.

مردم آمل روز گذشته همگام با مردم دیگر نقاط کشور با حضور پررنگ و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه زیبایی خلق کردند و ثابت کردند دیار علویان برای انقلاب ایستادگی می‌کنند.

زن و مرد، پیر و جوان همه اقشار بود، همه آمده بودند و پرچم سه رنگ انقلاب اسلامی ایران در آسمان به زیبایی و مقتدرانه به احتراز درآمد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اندیشه شهید مطهری برای جوانان تبیین شود
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷