تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۴۱۳۹۵۹
انتخابات می‌تواند دماسنج تعامل و یا عدم مشارکت مردم در اداره کشور باشد که نوع جهت‌گیری دشمنان ملت نیز با نتیجه انتخابات است که تنظیم می‌شود و به مورد اجراء گذارده می‌شود. بدین جهت، دوم اسفندماه مبین خنثی‌سازی فشار حداکثری و یا تشدیدکننده این فشارها خواهد بود.
۰
plusresetminus
انتخابات موفق یعنی خنثی‌شدن فشار حداکثری امریکا/ دوم اسفند، مقدمه خروج از فشار یا تشدید فشار؟
به گزارش بلاغ، آنچه که دل دشمنان یک ملت را در ادامه دشمنی‌ها خالی می‌کند، حضور حداکثری مردم در انتخابات است که نشان‌دهنده میزان حضور مردم در تعیین سرنوشت خویش می‌باشد و از همین نتیجه است که دشمنان ملت پی می‌برند پشتوانه دولت و نظام حکومتی، مردم هستند و آنانند که در صحنه عمل مدافع نظام خود خواهند بود.

مهم‌ترین روش دشمن در شکستن ملت ایران
سال‌هاست سیاست راهبردی امریکا، به‌عنوان بزرگ‌ترین دشمن ملت و انقلاب ایران، ایجاد تنگناها و وارد کردن فشارهای حداکثری برای ساقط کردن و حداقل کندکردن حرکت ملت ایران در مسیر نظام‌سازی و ایجاد کشوری آباد و الگو برای جهان اسلام و دنیای آزادگان است.

در قطار طولانی انواع فشارهای ریز و درشت دشمنان، فشارهایی را می‌توان عمده تلقی کرد که به بنیه اقتصادی کشور و خانوارهای ایرانی مربوط می‌شود و دقیقاً همین فشارها در موسم‌های حساس و سرنوشت‌ساز به حداکثر خود می‌رسد تا نتیجه این فشارها، انفعال و دلسردی مردم در حضور در صحنه‌های حماسه‌ساز است که انتخابات از جمله مهم‌ترین این صحنه‌ها می‌باشد.

مسئله فشار حداکثری که آمریکا به عنوان یک کلیدواژه از آن یاد می‌کند، بخشی از این فشار در داخل جمهوری اسلامی شناسایی شده که پس از فعال شدن بسترهای لازم برای فشار حداکثری، آنها هم گام‌های تکمیلی‌شان را برای به ثمر نشاندن این فشار برمی‌دارند.

کریمی قدوسی در این باره تصریح می‌کند: «اعتقادم بر این است که بحث راهبرد آمریکا در فشار حداکثری، حداقل ۵۰ درصد با منشاء داخلی طرح ریزی شده است. این منشاء داخلی اگر شناخته شده و مدیریت شود، می‌تواند روزهای امنی را برای کشورمان رقم بزند. البته در مجموع هم‌اکنون مشکل اساسی در این حوزه وجود ندارد. در هر مرحله‌ای که عناصر این‌ها به میدان می‌آیند باز ضربه می‌خورند و از میدان بیرون می‌روند. هر دفعه هم ملت بیش از دفعه قبل با بصیرت بیشتری به میدان آمده و مانع استمرار نا امنی‌ها شده‌اند.»

راهبرد جدا کردن مردم از انقلاب
این نماینده مردم مشهد در مجلس فشار حداکثری و توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن را حول یک محوریت و هدف خاص دانسته و تاکید می‌کند: «تحول انقلاب اسلامی و استمرار آن، توسط جمع کثیری از مردم با ایمان و انقلابی و بصیر رقم خورد و این مردم ۴۰ سال است که پای این انقلاب ایستاده‌اند. دشمنان انقلاب این مردم را نتوانستند با جنگ و ترور و تحریم از انقلاب جدا کنند. لذا به این جمع‌بندی رسیده‌اند که باید برنامه‌ای را طراحی کنند که زندگی این مردم را از داخل خانه‌هایشان متلاشی کنند. کلیدواژه این طراحی نیز «تحمیل فقر به مردم» و «فقیر کردن مدافعان انقلاب» است. نقشه کامل آمریکا با کمک دنباله‌های داخلی‌اش این است که با پیاده سازی این نقشه، مدافعان انقلاب که عموم مردم هستند به منتقد تبدیل شوند. سپس با اضافه شدن این فشار، منتقدین به معترض تبدیل شوند و در نهایت با فشار حداکثری، معترضین به مخالفان علنی و محارب با نظام در کف خیابان‌ها تبدیل شوند. در چنین شرایطی، عملاً همان کسانی که مدافع انقلاب هستند، مقابل انقلاب خواهند ایستاد.»

کریمی قدوسی در توضیح این راهبرد دشمن می‌گوید: «وقتی برجام به هم ریخت و به دستور شخص آقای رئیس‌جمهور ۱۸ میلیارد دلار از خزانه و ۸۰ تن طلا وارد بازار شد و از آن طرف باند سلیمانیه عراق این مقدار ارز و طلا را از کشور خارج کرد، ترامپ هم تحریم‌ها را افزایش و فروش نفت را محدود کرد. از طرف دیگر دولت تصمیم گرفت سود سپرده‌های بانکی را کاهش بدهد و این کد به مردم داده شد که سپرده‌هایشان را آزاد کرده و آن را به سمت خرید ارز و طلا گسیل دهند. این اوضاع در بازار دست به دست هم داد و ظرف دو ماه ارزش پول ملی با رشد قیمت دلار که به مرز ۱۸ هزار تومان رسیده بود، سقوط کرد و عملاً مردم در سطح عموم فقیر شدند و مشکلات معیشتی‌شان چند برابر شد. بطوری که بسیاری از افراد شغل شان را از دست دادند، حدود ۴۰ هزار واحد تولیدی ما ضربه اساسی خوردند. در چنین شرایطی نقشه دشمن به نتیجه می‌رسد و عملا مدافعان انقلاب به منتقد تبدیل می‌شوند و در ادامه این انتقادها به اعتراض مبدل می‌گردد. در اعتراضات نیز تیم‌های آموزش دیده وارد میدان شده و با تخریب اموال عمومی و خصوصی، ایجاد ناامنی، کشته‌سازی و... روی بستر شوکی که به مردم وارد شده است سوار می‌شوند.»

آرایش دشمن در روز انتخابات
هدف بالاتر دشمنان انقلاب در راهبرد فشار حداکثری، طرد کردن مدافعان انقلاب از اصل انقلاب است که تجلی این موضوع به گفته کارشناسان سیاسی در روز انتخابات ظاهر می‌شود.

یک کارشناس مسایل سیاسی می‌گوید: «کسی که شرایط زندگی و معیشتش تنگ شده، فرزندش بیکار مانده و از هر جهت ناامید شده است، قطعاً دست به اعتراض می‌زند و یکی از مظاهر این اعتراض می‌تواند پای صندوق‌های رای نمایان شود.»

وی تصریح می‌کند: «در چنین شرایطی یک رخنه عظیمی در قوای کشور به وجود می‌آید و خروجی آن مجلس دهم و دولت یازدهم و دوازدهم می‌شود. در مجموع راهبرد اصلی این است که از قدرت ملت علیه انقلاب استفاده کنند. این موضوع از معادلات بسیار پیچیده دشمنان ماست که منشاء داخلی سهم به سزایی در پیشبرد آن دارد. به نظر بنده برای دستگاه‌های اطلاعاتی این افراد در داخل صددرصد شناسایی شده‌اند. البته به جز دانه درشت‌ها، مابقی این جریان مورد هدف دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما قرار گرفته‌اند و ان‌شاءالله منتظریم گام‌های نهایی نیز برداشته شود.»

هراس دشمن از تشکیل مجلس انقلابی
زمانی ما می‌توانیم دشمن را به طور کامل عقب برانیم و ضربه اساسی را وارد کنیم که نقشه آنها را کاملاً خنثی کنیم. همین سفیر انگلیس 17 شهریور ماه امسال در تهران در جلسه ثابتی که با سفرای کشورهای اروپایی داشته، می‌گوید؛ ما دیگر نگران کاهش تعهدات هسته‌ای ایران در برجام نیستیم بلکه نگرانی بزرگ ما این است که رادیکال‌های انقلابی در ایران دوباره به قدرت برگردند!

یک کارشناس سیاسی معتقد است: این نشان از طرح‌ریزی دشمن دارد، رادیکال‌های انقلابی یعنی همان نیروهای مدافع انقلاب که از روی کار آمدن تفکر این جریان احساس خطر کرده‌اند. این جریان همیشه در سیل، زلزله، جنگ و حوادث گوناگون سینه سپر می‌کند و حاضر است از هستی خودش بگذرد تا هستی مردم و کشور حفظ شود. نماد این جریان می‌شود شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعانی که در طول این 40 سال با ازخودگذشتگی پشتیبان مردم بوده‌اند. لذا یکی از برجسته‌ترین مظاهر اقتدار ملت، حضور در انتخابات است. تمام این طراحی‌ها از سوی دشمنان خارجی و داخلی مردم صورت گرفته و اجرا می‌شود تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و پایه‌های حمایت‌های مردمی نظام سست شود. تمام این نقشه‌ها تنها برای یک روز جمعه انتخابات است که مردم نسبت به حضور در آن دلسرد شوند. البته حقیقتاً جای اعتراض از سوی مردم عزیزمان وجود دارد اما راه اساسی نشان دادن اعتراض، این است که خرمشهرهای سقوط کرده را در انتخابات‌ها، پای صندوق‌های رای آزاد کنیم.
 
راه نجات، شکل دادن مجلس انقلابی با نمایندگان دردکشیده و ولایی است
قاسم حسینی، فعال اجتماعی، مشکلات کنونی را تا حد زیادی ناشیاز مجلسی بی‌رمق و جناحی و ناکاربلد می‌داند و می‌گوید: اگر نمایندگان شایسته انتخاب شوند، این نمایندگان بهیچ‌وجه به دولت اجازه نمی‌دهند هرطور که خواسته تسمه از گرده مردم بکشد. مجلس با تصویب مقررات مردم‌گرا و نظارت بر کار دستگاه‌ها به دولت اجازه وارد کردن فشار به مردم را نمی‌دهد.

وی گرانی و سختی زندگی را نتیجه دولتی ناکارآمد و مجلس همسو با دولت ذکر کرد و گفت: مردم خود اقدام به انتخاب رئیس جمهور و نماینده می‌کنند و نتیجه عدم دقت در رعایت شاخص‌های ارزشی می‌شود دولت و مجلس کنونی که بی‌سابقه‌ترین فشار ناشی از سوءمدیریت و تدبیر را بر مردم خوب‌مان تحمیل کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲