تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۲۲۸۵۸۲
پرفسور سمیعی از خبرنگاران مازندران درخواست کرد که از مسئولان ملی و استانی بپرسند که چه مقدار از اعتبارات ملی و استانی را برای طرح‌های تحقیقاتی اختصاص می‌دهند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، پرفسور سمیعی در نشست خبری با فعالان رسانه‌ای استان مازندران، در پاسخ به سوالی که وضعیت ایران در درمان بیماری‌های مغز و اعصاب نسبت به سایر نقاط جهان چگونه است، گفت: پاسخ این سوال باید هوشمندانه داده شود، به این دلیل که پاسخ نامناسب به این سوال ممکن است بازخوردهای نامناسبی داشته باشد، بنده وضعیت ایران را مناسب می‎دانم و پیشرفت‌های خوبی در این زمینه داشتیم.

وی در ادامه خطاب به خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان مازندران اظهار کرد: برای پیشرفت کشور در حوزه مختلف باید به فعالان و پژوهشگران توجه مناسبی شود.

پرفسور سمیعی اضافه کرد: توجه به فعالان و پژوهشگران بستگی به میزان اعتباراتی که در حوزه تحقیقات و پژوهشی اختصاص می‎یابد است که اگر به این حوزه توجه شود شاهد پیشرفت‌های علمی در کشور خواهیم بود.

وی خطاب به خبرنگاران استان مازندران اظهار کرد: از این به بعد شما از مسئولان ملی و استانی بخواهید که به افکار عمومی جواب بدهند که چه مقدار از رقم کل اعتبارات استانی و ملی را برای طرح‌های تحقیقاتی اختصاص می‎دهند و بنده این موضوع را در سفر بعدی خویش به استان از شما می‌پرسم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱