تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۰۸۶۵۶
وقتی به وعده قرآن، مدافع مظلومان خداوند باشد، طبیعی است که با این اعتقاد و اعتماد ملت ایران به این وعده الهی و در سایه 8 سال مقاومت و تقدیم دهها هزار شهید، سرانجام حتی دشمنان به آغازگر جنگ علیه ایران اعتراف کرده و صدام را متجاوز و آغازگر جنگ اعلام کردند که در واقع حامیان جهانی صدام یعنی نظام سلطه به رهبری امریکا مورد محکومیت سازمان ملل قرار گرفت.
۰
plusresetminus
اعتراف به مظلومیت ملت ایران از سوی دشمنان
به گزارش بلاغ، در 28 سال قبل چنین روزی پس از تعلل‌ها و سنگ‌اندازی‌های فراوان امریکائی‌ها و صهیونیست‌ها و کشورهای حامی صدام، سازمان ملل صدام را، که نماینده جریان سلطه جهانی علیه ایران در تجاوز به کشورمان بود، به عنوان آغازگر جنگ شناخت و این حقیقت را بطور رسمی اعلام کرد.

صرفنظر از 8 سال سکوت سازمان ملل و مجامع جهانی در مقابل سبعیت ارتش بعثی عراق و هم‌پیمانان و مشوقان این حزب کثیف، اذعان رسمی سازمان ملل متحد نتیجه مقاومت ملتی مظلوم بود که 8 سال انواع ناملایمات از شهادت عزیزان خود گرفته تا ویرانی خانه‌ها و آوارگی در شهرها و استان‌های دیگر را به عشق نظام اسلامی تحمل کرده و بر این شرائط نیز خدای خود را شاکر بودند، حاصل شد و سرانجام خداوند پاداش این مقاومت شاکرانه را پیروزی و سرفرازی در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح و خون‌آشام قرار داد و شکست و خذلان را نصیب دشمنان ملت ایران کرد.

ملت مقاوم ایران اسلامی حال که بیش از 31 سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، نگاهی به سرنوشت کشورهای حامی صدام و حزب بعث عراق می‌اندازد، به‌وضوح مشاهده می‌کند که چگونه تحت مجازات خداوند و قهر خون بناحق ریخته جوانان رشید و ولایی ملت ایران قرار گرفته و نابود شده و یا در آستانه نابودی کامل بسر می‌برند.

اینکه قرآن بشارت می‌دهد کسانی که خداوند را در اجرای احکام الهی یاری دهند، خداوند نیز آنها را نصرت داده و عزت و سربلندی را برای آنان رقم می‌زند، در سرنوشت جنگ تحمیلی کاملاً قابل رویت است.

نباید هیچ‌گاه تاثیر معجزه آسای رهبری داهیانه پیرجماران و مراد قلب ایران و شهادت جوانان وارسته و از زنجیر مادیات گسسته این مرز و بوم پرگهر را فراموش کرد و باید دائم به یاد آنان بود و به روان پرفتوح آنان درود فرستاد و بر آرمان آنان استوار ماند و تا تحقق آخرین آرزوی آنها در یاری به نظام اسلامی تا ظهور حضرت حجت(عج‌الله) پای فشرد.

پیروزی مقاومت ملت ایران در جنگ تحمیلی تنها به نتیجه شکست توطئه جهانی نابودی انقلاب منحصر نمی‌شود، پیروزی در افشاء چهره نفاق داخلی و افتادن طشت رسوایی جریان‌های ملی- مذهبی و جریان اشرافی‌گری و عافیت‌طلبی، که در سطوح عالی نظام حضور داشتند و جنگ و پایداری بر سسر اصول انقلاب در سازش‌ناپذیری در مقابل جبهه استکباری را بر نمی‌تابیدند و سرانجام جام زهر را بر امام امت چشاندند، از دستاوردهای 8 سال مقاومت و اصول‌گرایی ملت سرافراز ایران بود.

فرهنگ مقاومت سال‌های دفاع مقدس توانست تجربه‌های گرانسنگی را عاید ملت شریف ایران کند که نباید به عناصر سست بنیان و منفعل اعتماد کند و باید سکان نظام مدیریت در همه عرصه‌ها را به نیروهای جوان متدین و غیور و زمان‌شناس بسپارند تا روحیه ظلم و استکبارستیزی همواره در این مملکت بتواند افتخار بیافریند و از ارزش‌ها و سرمایه‌های این ملت بزرگ پاسداری کند و نگذارد بیگانگان توسط عناصر منفعل چوب حراج بر این سرمایه‌های عزت و شرف ملی بزنند که طی سال‌های اخیر بی‌توجهی به این فرهنگ ضایعات و خسارات جبران‌ناپذیری را در معرض حسرت ملت قرار داد.

گرامی باد نام و یاد شهدای دفاع مقدس و درود خداوند و ملائک بر همه آنانی که در خلق فرهنگ مقاومت جانانه ایستادگی کردند تا ملت شهیدپرور ایران همچو سروی بلند قامت همچنان ایستاده بماند و منشاء زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت (عج‌الله) شود.
محمداسماعیل امام‌زاده
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲