تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۱۹۲۶۶۱
تاریخ همچنان روزهای خود را با گرفتن روزهایی از ما، پرشمار می‌سازد و این مائیم که باید با غنابخشیدن به روزهای‌مان، آنها را به‌دست آوریم و بهترین غنی‌سازی روزهای، اتصال‌شان به جاودانگی اهلبیت علیهم‌السلام است.
۰
plusresetminus
آنانی که زیباترین غزل برای بلندترین آرزوهایند
به گزارش بلاغ، خدایا چه حکمتی است شهادت عاشقان در ولادت سالار شهیدان.از شهادت گفتن آنهم در ولادت، مختص حسین است و حسینیان.
 
بهترین تبریک برای بهترین ولادت، اگر مولود تاریخ‌ساز حسین‌ابن‌علی باشد، چه باک که همان تبریک را به مولود آن ولادت تقدیم بداریم و به پاسداران حسینی نیز همان تهنیت را بازگو کنیم.
 
حسین(ع)، با خلق حماسه‌های عزت‌بخش تاریخ، اسطوره همه زمان‌ها برای همه آزادگان شد،
و فرزندان رشیدش در کسوت پاسداری از فرهنگ عاشورایی، تداوم‌بخش همان حماسه‌ها.
 
حسین ما، آن رهبر و سالار همه حق‌گرایان، در مقابل ظالمان متجاوز و یزید زمان خود به قیام برخاست و امروز، فرزندان پاسدار او نیز چنین می‌کنند تا بینی شیطان بزرگ معاصر را به خاک ذلت بکشانند.
 
حسین جان! اگر در عصر تو، بی‌بصیرتان با کندذهنی خود اجازه دادند تا آن فاجعه جان‌کاه تاریخ رقم بخورد و بر سر اهلبیت عصمت و ناموس خداوند آن آید که آمد، فرزندان سوم شعبان تو دیگر اجازه تکرار آن مصیبت عظما را نمی‌دهند و اتفاقاً، حضورشان در سوریه بواسطه همین بصیرت حسینی است تا تاریخ تکرار نشود.
 
مولا و مقتدای ما! در تاریخ از خواهر و برادری نوشتند که عالی‌ترین و مقدس‌ترین پیوند اعتقادی و عاطفی بین‌شان حاکم بود و آن خواهر در کنار برادر
بودن را شرط ضمن عقد خود قرار داده بود و در کربلا و حوادث پس از آن، حماسه‌هایی را از سر آن پیوندها بوجود آورد، که دل برادرش را برای همیشه خلقت با خود ناگسستنی ساخت؛ و امروز مولای‌مان! فرزندان سوم شعبانیت برای صیانت از حرمت حرم آن بی بی و آن محبوبت راهی دور دستهایند تا تو را از نگرانی در آورند و مراتب عشق و دلدادگی به ساحت آن زینت صابران انقلابی را به اثبات برسانند.
 
ای وارث انبیاء! آسوده باش تا زمانی که قطره‌ای خون در رگ‌های هر ایرانی وفادار به آرمان‌های آل‌الله وجود داشته باشد، هیچ دیو و ددی یارای هتک و وهن به ساحت شما ذوات مقدس را نخواهد داشت.
 
فرزندان سوم شعبانیت در کنار همه عاشقانت از سراسر عالم، ثابت خواهند کرد که
شماها خط قرمز مائید و مرده‌باد آنانی که به دیگران اجازه عبور از خطوط قرمز خود را بدهند.
 
یا قتیل‌العبرات! هر لحظه‌مان فدای تک تک لحظه‌های‌تان در روز عاشورا. اگر آن روز از ما فوت شد و سال‌ها و قرن‌ها "یا لیتنی کنت معک" را آرزو می‌کردیم، خدای را شاکریم که امروز هنگامه اثبات آن ادعای قرن‌های ما است.
 
حسین جان! دیگر ما لحظه‌های عاشورایی را از دست نمی‌دهیم تا قرن‌ها در قالب یالثارات‌الحسین، پرچم شرمندگی را به‌دوش بکشیم. برای ما هر سرزمین می‌توان کربلا باشد، همچنانکه هر زمان نیز عاشورا.
 
عباس‌جان! اگر از روی زانوان تو جده سادات سوار اشتران می‌شد و در آن روز ماندگار هستی، تو برای زدودن اندوه تشنگی
از سیمای اهل خیام، دو دستت را دادی، حال نگران خواهر دلبند خود در شامات نباش که هزاران دست برای حفاظت از حریم حرم به یاری بلند شد که اگر دستها بریده شوند، گردن‌های‌مان جایگزین آنها خواهند شد تا دست هیچ گرگ و کرکسی به ساحت قدسی بی بی دو علم نرسد.
 
 
جده سادات! ما باشیم و شما نگران، ما باشیم و به حریم الهی تو تعرض کنند؟! ایرانیان باشند و حرم شما را در معرض جسارت حرامیان ببینند؟! شما ناموس خدائید. شما عزیز و دردانه حضرت زهرا(س) و مولای‌مان امیرالمومنین علی(ع) هستید. شما عزیزترین نزد سرورمان اباعبدالله‌الحسین(ع) هستید. مگر ما مرده‌ایم تا باز هم غربت به سراغتان بیاید و شما مهجور و مغبون بمانید؟! 

بانوی زیباترین صبر انقلاب! شما زینت صابران انقلابی و صبورتذین‌ها در برابر مصائبید. دیگر اجازه نمی‌دهیم مصیبت‌های‌تان
ادامه یابد.
 
و شما ای شغالان و خوکان و روبهان!
 بدانید همان‌گونه که امام‌مان فرمود، اگر به دین و مقدسات ما تعرض کنید، به جنگ با همه دنیایتان خواهیم آمد؛ امروز روزگار کارزار است و نیک بدانید ما مردان و زنان عاشوراییم. می‌خواهید بدانید عاشورایی یعنی چه؛ که خوب می‌دانید، به تاریخ مراجعه کنید. به سال‌های دفاع مقدس‌مان رجوع کنید. آرشیوتان مملو از عاشقی و شیدایی‌مان به دین و اهلبیت پیامبر است. به داد خود برسید و نگذارید در لهیب خشم مقدس و شعله‌های جهادمان به نابودی کشانده شوید.
 
حال، از ما گفتن و از شما نشنیدن.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴