تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۶۳۵۷۵
رئیس شورای اسلامی شرستان نکا با اشاره به کمبود آب به عنوان مهمترین معضل شهرستان نکا گفت: با افتتاح اداره امور آب در شهرستان نکا انتظار می رود شبکه ها و لوله های فرسوده نکا که به متراژ دو کیلومتر است بهبود یابد.
۰
plusresetminus
بلاغ-محمدعلی باقری در انتخابات هئیت رئیسه شورای اسلامی شهرستان نکا  اظهار داشت: شورای شهرستان به عنوان یک شورای فرادست و عصاره شورای اسلامی شهرستان اعم از شورای بخش مرکزی ، هزارجریب و شهر  است .
 
 
باقری  هدف تمامی اعضای شورا را خدمت صادقانه و تکلیم جاودانه را به تمامی آحاد جامعه دانست .
 
وی با اشاره به عملکردهای مثبت و موثر شورای شهرستان نکا افزود: نظارت در عملکرد ادارات و ارگان های شهرستان در طی سال اخیر و تعامل با ادارات ، اشتغال جوانان  که به عنوان یکی از معضلات جدی  شهرستان که خوشبختانه با رایزنی های انجام شده 70 درصد از جوانانی که معرفی شدند مشغول به کار شدند.
 
رئیس شورای اسلامی شرستان نکا با اشاره به بستر سازی در جذب فرهیخنگان تصریح کرد: بستر سازی ، جهت جذب فرهیختگان و استفاده از اتاق فکر که در جلسات شورای شهرستان به صورت رسمی و آزاد با موضوعات توسعه شهرستان در دستور کار قرار گرفت.
 
باقری با اشاره به کمبود آب به عنوان مهمترین معضل شهرستان نکا گفت: با افتتاح اداره امور آب در شهرستان نکا انتظار می رود شبکه ها و لوله های فرسوده نکا که به متراژ دو کیلومتر است بهبود یابد.
 
وی اضافه کرد: با برطرف شدن مشکل کمبود آب در سطح شهرستان قطعا باید حفر چاه در دستور کار قرار گرفته و به این معضل رسیدگی شود.
 
این مقام مسئول با اشاره به قطب گردشگری شرق مازندران ، بیان داشت: طرح دریای مروارید که به صورت یکساله با فرمانداری بهشهر منعقد گردید مقرر شد شهرداری ، طرح و قرارداد 99 ساله در جهت استفاده از ساحل دریا و دیگر مناطق گردشگری آن استفاده نماید.
 
رئیس شورای اسلامی شهرستان نکا اضافه کرد: با فراهم آوردن امکانات حیاتی و دیگر امکانات تفریحی در منطقه قرمرض این منطقه به عنوان قطب گردشگری شناخته می شود.
 
وی ساماندهی ترافیک شهری ، تداوم نهضت آسفالت و ترویج آن ، ساماندهی ایستگاه های شهری و روستایی ، ساماندهی بیمه باغداران ، تفکیک  زباله ، بررسی آسیب های اجتماعی و رفع آن توسط شورا ، مدیریت مبلمان شهری و همچنین پارکینگ کامیون ها را از دیگر عملکردهای اعضای شورای شهرستان در طی یک سال اخیر دانست.
 
باقری گفت: شورای اسلامی شهرستان نکا در طی یک سال اخیر به عنوان شورای برتر در سطح استان شناخته شد .
 
این مقام مسئول هدف تمامی اعضای شورا را خدمت صادقانه و تکلیف جاودانه را به تمامی آحاد جامعه دانست .
 
وی با اشاره به اعضای شورای بخش مرکزی و هزارجریب بیان کرد: 8 نمایندگی  ، 368 نفر اعضای شورا و 80 دهیار در کل شهرستان نکا وجود دارند که از این میان 194 نفر شورا و 46 دهیاری در بخش مرکزی و 165 نفر اعضای شورا و 22 دهیاری در بخش هزار جریب مشغول فعالیت هستند.
 
گفتنی است دومین دوره از انتخابات رئیسه اعضای شورای شهرستان نکا در فضاییی بدون تنش و صمیمی در فرمانداری برگزار شد که باقری برای دومین سال پیاپی با 5 رأی موافق به عنوان رئیس شورای شهرستان انتخاب شد.
 
همچنین سامره تقوی  و حسین جان خراطی  هر کدام با پنج رأی موافق به ترتیب به عنوان نائب رئیس و منشی شورای اسلامی شرستان انتخاب شدند.
 
گفتنی است موسی قاسمی طوسی  عضور شورای اسلامی شهرستان و یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بیان خاطرات سردار طوسی سردار شلمچه فضای حاضر را دفاع مقدسی و معنوی کرد./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴