تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۶۳۳۷۵
مدیر آموزش و پرورش میاندورود با بیان اینکه در میاندورود 10 مدرسه فرسوده مورد تایید و تصویب سازمان نوسازی جهت تخریب و بازسازی داریم، بیان داشت: چون دولت در سال 93 اولویت خود را اتمام پروژه های نیمه تمام قرار داده است.
۰
plusresetminus
بلاغ-بهروز عرب خزائلی با اشاره به بازگشایی حدود 81 مدرسه در سال تحصیلی جاری، خاطرنشان کرد: بیش از 780 همکار فرهنگی در قالب 407 کلاس مهیا شده اند تا سال تحصیلی جدید را شروع کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندرود با بیان این که سال جاری در 42 مدرسه ابتدایی پذیرای بیش از 1500 دانش آموز دوره اول و دوم ابتدایی در شهرستان میاندرود خواهیم بود، افزود: از این تعداد بیش از 700 دانش آموز جشن غنچه ها و شکوفه ها را همزمان با سراسر کشور برگزار می کنند.
وی درخصوص هوشمند سازی مدارس با بیان اینکه در هر مدرسه حداقل یک کلاس هوشمند سازی شده است، اظهار داشت: با کمک مردم، خیرین و دولت در حال هوشمند سازی کلاسهای باقی مانده هستیم به گونه ای که هر مقدار مردم و خیرین کمک کنند به همان مقدار دولت کمک می کند.
عرب خزائلی با اشاره به اینکه در میاندورود 10 مدرسه فرسوده مورد تایید و تصویب سازمان نوسازی جهت تخریب و بازسازی داریم، بیان داشت: چون دولت در سال 93 اولویت خود را اتمام پروژه های نیمه تمام قرار داده است به همین خاطر کار جدیدی را در سال جدید شروع نکرده است و تنها در صورتی که خیری داوطلبانه خواهان تخریب و ساخت شود می توانیم ساخت ساختمان جدیدی را شروع کنیم.
وی اولویت اداره آموزش و پرورش میاندورود را تکمیل مدرسه 8 کلاسه دارابکلا، مدرسه متوسطه اول لالیم و کانون فرهنگی شهید دلدار عنوان کرد و گفت: هنرستان دخترانه شهر سورک نیز با 30 درصد پیشرفت ساخت، برای اتمام آن 750 میلیون تومان اعتبار نیاز است که سازمان نوسازی فعلا امکان تامین اعتبار آن را ندارد.
رئیس آموزش و پرورش میاندورود یادآور شد: مدرسه شهید اسدیان سورک با اعتبار کشوری تخریب شده و در حال ساخت است.
عرب خزائلی از درآمدزا کردن مدارس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: درآمدزایی مدارس در گذشته منع قانونی داشته ولی در سال جاری با تصویب قانون، مدارس می توانند با تولیداتشان بخصوص مدارس فنی حرفه ای و کاردانش درآمدزا باشند.
وی خاطر نشان کرد: مدارس در صورتی که زمین اضافه دارند می توانند با ساخت مغازه و اجاره دادن آن نیز درآمد زایی کنند.
وی در پایان گفت: تنها یک مدرسه از 81 مدرسه شهرستان میاندورود دو شیفته هستند./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴