فرمانده سپاه کربلای مازندران:

بابایی، تلاش دشمن برای قتل عام شیعیان واقعی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۶۳۳۵۹
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: دشمن برای قتل عام شیعیان واقعی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
۰
plusresetminus
بلاغ-با شروع هفته دفاع مقدس باردیگر کوی و برزن کشور حال هوای جبهه و مبارزه با دشمن به خود گرفت، برگزاری محافل یاد و خاطره و حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و ارتشی و سپاهی در نقاط مختلف استان نشان از علاقه مندی مردم استان مازندران به جهاد به دشمن دارد.
   

محافل بیان خاطرات جبهه و جنگ این روزها داغ است و برخی از بازماندگان دفاع مقدس با شندین مارش جنگ حال و هوای جبهه را در ذهن تداعی می کنند و از رشادت‌های که همرزمان شان در جبهه داشتند دوست دارند صحبت کنند.
سردار محمد حسین بابایی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس عصر امروز میهمان بسیجیان مسجد شکوهی بلوار کشاورز مازندران بود.
فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در این مراسم به ابعاد جهاد و کمک موثری که علاقه مندان به جهاد برعلیه دشمن می‌توانند انجام دهند اشاره کرد و گفت:  جوانان با حضور موثر در عرصه‌های فرهنگی تعریف شده در حوزه اسلام می‌توانند جلوی بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را بگیرند.
سردار بابایی تاکید کرد: جهاد و مبارزه با دشمن تنها حضور در جبهه و جنگ نیست و فرد مسلمان در هر اموری که اسلام به آن سفارش کرد، اقدام مناسب و اساسی را در دستتور کار قرار دهد کار جهادی انجام داده است.
این مسئول ارشد سپاه استان مازندران در ادامه به کینه که دشمن از مسلمانان به ویژه شیعیان واقعی دارد اشاره کرد و گفت: اگر دست دشمن به شیعیان برسد تنها قطعه قطعه کردن آنها نیز راضی نمی‌شود.
فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه به تلاش‌های دشمن به استفاده ابزاری از برنامه‌های ماهواره اشاره کرد و گفت: دشمن با ساخت برنامه مبتذل تلاش دارد که زمینه رشد و بالندگی را از جوانان این مرز و بوم بگیرد.
وی اضافه کرد: دشمن به این نتیجه رسید که در میدان نبرد موفق به مقابله با جوانان ایران اسلامی نیست و سعی دارد از طریق ابزارهای تبلیغاتی زمینه نابودی نسل جوان را فراهم کند.
سردار بابایی تاکید کرد: جوانان ما در دوران دفاع مقدس با تمام وجود تلاش کردند که ایران اسلامی در جهان متقدر و موفق بماند و در این راه با همه وجود خویش تلاش کردند.
وی تاکید کرد: حفظ و حراست از خون شهدا و پیگیری وصیت نامه شهدا از کارهای جهادی است که جوانان این مرز و بوم می توانند با استعانت از پیام مقام معظم رهبری در برنامه کاری خویش قرار دهند.
این مسئول در ادامه خواستار مشارکت فعال‌تر جوانان در برنامه فرهنگی شد و گفت: جوانان نسبت به افزایش بصیرت سیاسی خویش اقدام کنند.
سرداربابایی با اشاره به مشکلاتی که در فتنه ۸۸ در کشور به وجود آمد خاطر نشان کرد: فتنه ۸۸ خاموش شد ولی هنوز برخی ها تلاش دارند این فتنه را به نوعی دوباره شعله ور کنند و برای جلوگیری از شعله ور شدن فتنه ۸۸ نیاز است که افراد ضمن افزایش بصیرت سیاسی خویش به سخنان رهبر انقلاب اسلامی گوش فرادهند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: حفظ ایران اسلامی تنها در سایه حمایت از ولایت فقیه امکان پذیر است./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴