تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۶۳۲۸۴
میلاد فخرالدینی درخصوص دیدار روز جمعه برابر ذوب‌آهن می‌گوید: محکوم به کسب هر سه امتیاز بازی هستیم و امیدوارم به هدفمان برسیم.
۰
plusresetminus
بلاغ- استقلال طی دو بازی پی در پی مقابل رقبایش نفت و فولاد شکست خورد تا روز جمعه در اصفهان به چیزی جزکسب پیروزی برابرذوب آهن نیندیشد.
میلاد شیخ فخرالدینی، هافبک مدافع این تیم در گفتگو با مشرق از شرایط خاص این بازی گفت و اینکه استقلال چاره ای ندارد جز اینکه با دست پر به خانه بازگردد.

هافبک فصل قبل تراکتورسازی که در 8 بازی از 9 بازی این فصل استقلال به ترکیب اصلی تیم امیر قلعه نویی راه پیدا کرده است، گفت: دیدار سختی در پیش داریم. ذوب آهن تا اینجای مسابقات به نتایجی که می خواسته دست پیدا نکرده و حالا در خانه اش دنبال پیروزی خواهد بود. از طرف دیگر ما هم مقابل نفت و فولاد بدشانس بودیم تا این دو تیم از کمترین موقعیتی که روی دروازه ما ایجاد کردند بیشترین بهره را ببرند. روز جمعه ما هم محکوم به کسب هر سه امتیاز بازی هستیم و امیدوارم به هدفمان برسیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم تا بتوانیم با اجرای خواسته های کادر فنی نتیجه لازم را بگیریم.

فخرالدینی به موقعیت خوبی که در بازی با فولاد برای گلزنی داشت و از دست رفت، اشاره کرد: برخی گفتند چرا وقتی بیرون محوطه شش قدم فولاد رسیدم خودخواهانه عمل کردم و پاس ندادم؟ در حالی که بازیکن خودخواهی نیستم و برعکس همیشه سعی کرده ام هم تیمی هایم را صاحب موقعیت کنم.

وی ادامه داد: روی آن صحنه توپ به اصطلاح پله شده بود و نمی توانستم ارسالش کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم ضربه آخر را بزنم که از شانس بدم زاویه بسیار تنگ شده بود و از آن بدتر توپ به بیرون پایم خورد و به فضای بالای دروازه رفت./آ    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴