تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۶۳۲۱۲
رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال گفت: اگر در بازی امیدها چاقو کشی شد چرا نیروی انتظامی هیچکس را بازداشت نکرد؟
۰
plusresetminus
بلاغ- عباس نقدی‌زاده رئیس کانون هواداران استقلال در خصوص جلسه‌ای که روز گذشته در باشگاه استقلال برگزار شد اظهار داشت: روز گذشته با مسئولان کمیته انضباطی و آقای صادقپور جلسه‌ای را برگزار کردیم و اتفاقاً توضیحات لازم را به آنها ارائه کردم ولی روی صحبت من این است که هیچ چاقوکشی در ورزشگاه رخ نداده و متأسفانه یکسری از آقایان با جو رسانه‌ای می‌خواستند مشوقین استقلال را که تعدادشان 4 نفر بیشتر نبود تخریب کنند.

وی تأکید کرد: هنگامی که بازی تمام شد آقای قلعه‌نویی برای عرض خسته نباشید و تبریک نزد مربیان و بازیکنان پرسپولیس رفت و در همین لحظات بود که وقتی از زمین خارج می‌شدم شنیدم که آقای سلطانی به بازیکنانش گفت ما بازی را برده‌ایم و امکان دارد که اینجا شلوغ‌کاری کنند اگر حرفی به شما زدند بزنید دست و پای آنها را بشکنید! البته سلطانی من را می‌شناخت چون من کنار دستش بودم و او این حرف را به شاگردانش زد چون در بازی سال گذشته این عزیزان 6 گل از ما خورده بودند و می‌خواستند به هر نحوی هم که شده جو را متشنج کنند. من به ماشینم رسیدم و در حال ترک ورزشگاه بودم دیدم که تماس گرفتند و گفتند در استادیوم درگیری شده است وقتی داخل زمین رفتم متوجه شدم پلیس گاز اشک‌آور زده و عده‌ای را از زمین متفرق کرده است در این لحظات بود که مربی حریف فرار کرد و با داد و بیداد به بازیکنانش می‌گفت همه را بزنید و به هیچ کس رحم نکنید اتفاقاً ما نه تنها از پرسپولیسی‌ها تشکر نمی‌کنیم بلکه از آنها ناراحتی هم داریم دعوا را آنها شروع کردند وقتی مربی حریف می‌گوید همه را بزنید چطور می‌شود جلوی جوانان را گرفت.

رئیس کانون هواداران استقلال تأکید کرد: اگر در آنجا چاقوکشی می‌شد یا ناخدای ناکرده کسی چاقو می‌خورد به نظر شما به مأموران انتظامی اجازه می‌دادند فرد مضروب از استادیوم خارج شود یا اگر کسی چاقو می‌خورد آمبولانس بیکار می‌نشست و بدون مداوا از ورزشگاه خارج می‌شد؟ نه تنها چاقوکشی رخ نداده بلکه اعتقاد دارم این یک جو رسانه‌ای و شلوغ‌کاری بوده هر چند منکر درگیری‌ها نیستم اما خوشبختانه این روزها همه موبایل‌ها دوربین فیلمبرداری دارد و چرا یک فیلم از این اتفاقات بیرون نیامده است وقتی اتفاقی رخ می‌دهد ابتدا از پایه‌ها شکل می‌گیرد و من معتقدم مربی حریف باید تیمش را آرام می‌کرد.

نقدی‌زاده در ادامه با تأکید بر اینکه استقلال میزبان این مسابقه بوده و به هر حال باید مقابل این گونه تحرکات ایستاد گفت: شما صبر کنید در آن استادیوم سخت‌افزار کنترل تماشاگر وجود نداشت و نمی‌شد همه چیز را کنترل کرد اما من دیروز با لیدرها صحبت کردم و آنها هم گلایه‌هایی داشتند که تا حدودی درست است مثلاً همین مشوقین استقلال هفته گذشته از جیبشان هزینه کردند و با بازیکنان استقلال به مؤسسه خیریه محک رفتند کار فرهنگی انجام دادند آیا این موضوع دیده شد؟ من با رامین همتی رئیس مشوقین صحبت کردم و به او گفتم که هر لیدری با تماشاگر بد برخورد کند کنار گذاشته می‌شود لیدرها باید صبوری کنند و سعه صدر داشته باشند چون استقلال نیاز به آرامش دارد و ما به تیم بزرگسالمان بهتر کمک کنیم تا آنها بتوانند دو باخت گذشته را جبران کرده و به موفقیت‌های جدید دست پیدا کنند.

وی گفت: هواداران با باشگاه و کانون هواداران در تماس باشند و اگر مشکلی در استادیوم‌ها وجود دارد آن را به من گزارش کنند از تماشاگران اصفهانی استقلال هم تشکر می‌کنم که روز جمعه قصد دارند در ورزشگاه حاضر شوند و امیدوارم جمعه روز پیروزی استقلال در اصفهان باشد.

نقدی‌زاده در خصوص اینکه قرار است 4 لیدر این تیم تا اطلاع ثانوی در ورزشگاه‌ها حاضر نشوند و اینکه جلسه بعدی برای روشن شدن وضعیت آنها برگزار شود گفت: من دیروز صحبتهایم را با مسئولان باشگاه انجام دادم و همین جا هم اعلام می‌کنم تابع تصمیم باشگاه هستیم و هر چه آنها می‌گویند می‌پذیرم./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴