تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۶۳۰۱۴
بهروز رهبری فرد، کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص اختلافات و البته صحبت‌های مایلی کهن نظرات جالبی دارد.
۰
plusresetminus
بلاغ- حواشی مربوط به برنامه 90 و اتفاقات پرسپولیس هنوز هم ادامه دارد. بهروز رهبری فرد کاپیتان سابق این تیم در خصوص اختلافات و البته صحبت های مایلی کهن نظرات جالبی دارد.

 نظر شما در مورد اختلاف بین هیات مدیره پرسپولیس چیست؟
 به‌وجود آمدن این اختلافات در تیم پرسپولیس جای تاسف دارد. این اختلافات در بین بزرگان باعث شده این تیم نتواند نتایج قابل قبولی را کسب کند. بهتر است در این مواقع وزارت ورزش دخالت کند چرا که تمام این مشکلات باعث می‌شود با احساسات هواداران این تیم بازی شود. بدترین اتفاق این بوده که در خانواده پرسپولیس در بین بزرگان دیده می‌شود و باعث تاسف است که این تیم را با این حال و روز نظاره گر هستیم.

 صحبت های مایلی کهن را در برنامه 90 چگونه ارزیابی می کنید؟
مایلی کهن نه مربی و نه همبازی‌ام بوده که بخواهم درباره این فرد حرفی بزنم، ولی شواهد نشان دهنده این است که مایلی کهن حقایق فوتبال را می‌گوید. متأسفانه زمانی که شخصی حقایق فوتبال را عنوان می‌کند به دل بعضی افراد این صحبت‌ها نمی‌نشیند. به نظر من مایلی کهن سالم‌ترین فرد در فوتبال ما است چرا که افراد سالم معمولا از روی صداقت حرف‌ می‌زنند و به خاطر همین صداقتشان باید خانه نشین باشند. تمام صحبت‌های این فرد در برنامه 90 این را نشان می‌داد که ریا نیست و حرف‌ها از ته قلب گفته می‌شود.  تمام حرف‌های مایلی کهن را قبول دارم. 

 و نظر شما در مورد نتایج پرسپولیس چیست؟
دامن زدن به حاشیه ها به ضرر پرسپولیس است. به نظر من بهتر است به مربی جدید فرصت داده شود تا بتواند در هفته‌های آینده نتایج قابل قبولی را برای تیم رقم بزند. پرسپولیس با هدایت درخشان یک برد و یک تساوی را به‌دست آورده و می تواند نتایج بهتری را نیز کسب کند./آ     منبع: روزنامه آرمان روابط عمومی    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴