تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۴
کد مطلب : ۶۲۶۸۸
جایزه 10 هزار دلاری سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی پدیده به مجسمه‌ساز مازندرانی اختصاص یافت.
۰
plusresetminus
جایزه 10 هزار دلاری به مجسمه‌ساز مازندرانی رسید
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی "پدیده" با حضور 32 هنرمند داخلی و خارجی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی پدیده از 24 مرداد ماه با حضور شرکت‌کنندگانی از ایران و کشورهای چین، کره، آرژانتین، آلمان و صربستان آغاز به کار کرده که پس از 20 روز برگزاری به کار خود پایان داد.
سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی معاصر پدیده به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با این هنر، ایجاد نگاهی نو به مقوله هنرهای تجسمی و خلق فضاهای معاصر و پویای شهری برگزار شد.
این سمپوزیوم که با ابتکار بخش خصوصی و بدون استفاده از سرمایه‌گذاری بخش دولتی شکل گرفته تلاش داشت تا با کمک به توسعه و ارتقای هنرهای تجسمی، پرورش ایده‌های خلاق و ارتباط نزدیک بین مراکز اقتصادی و هنرمندان به تقویت آثار فضاهای شهری، توسعه گردشگری منطقه و تلطیف ساختارها و سازه‌های معماری یاری رساند.
در این جشنواره شرکت‌کنندگان به مدت 20 روز با هم به رقابت پرداختند که رضا بسطامی هنرمند مازندرانی با اثر "چمدان" عنوان دوم را به دست آورد و جایزه 10 هزار دلاری را از آن خود کرد.
همچنین با پایان یافتن بیست‌ویکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور در اردبیل برترین‌های این جشنواره معرفی شدند.
در این جشنواره پس از سه روز رقابت هنرمندان جوان کشور برترین‌ها و برگزیدگان رشته‌های مختلف بر اساس آرای هیئت داوران معرفی شدند که با درخشش هنرمندان مازندرانی همراه بود.
در این بین هادی کاظمی رتبه دوم رشته کاریکاتور را به خود اختصاص داد، رتبه‌ دوم سیاه مشق به سید علیرضا مطلبی رسید و در رشته طراحی آنالی طاهریان رتبه‌ اول را از آن خود کرد.
بیست‌ویکمین جشنواره هنرهای تجسمی اردبیل از 17 تا 20 شهریور ماه امسال برگزار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴