فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه مطرح کرد:

تفکر بسیجی الگوی بسیاری از کشورهای منطقه

تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۵۹۲۷۷
فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه گفت:تنها عامل پیروزی ما در برابر دشمنان توکل به خدا، روحیه بسیجی و جهادی رزمندگان بود، این فرهنگ و تفکر بسیجی امروز الگوی بسیاری از کشورها در منطقه شده است.
۰
plusresetminus
بلاغ-سرهنگ دوم پاسدار مهرداد بابایی در جلسه شورای اداری روز چهارشنبه، اظهار داشت:  با نگاهی گذرا و کوتاه به مقوله بسیج در می یابیم که بسیج ریشه در تاریخ اسلام داردو به عنوان یک اصل تاریخی از صدر اسلام وجود داشته است. این امر با تدبر در بیانات و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)و رهبر انقلاب امام خامنه ای به خوبی مشهود است.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) با بهره گیری از این پشتوانه تاریخی در پنجم آذر ماه سال 1358 فرمان تاریخی تاسیس و تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند و در واقع از آن تاریخ به بعد بسیج منشا برکات و خدمات بسیاری برای کشور عزیزمان در ابعاد مختلفی مانند ابعاد نظامی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ... شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه تاکید کرد: تنها عامل پیروزی ما در برابر دشمنان توکل به خدا، روحیه بسیجی و جهادی رزمندگان بود، این فرهنگ و تفکر بسیجی امروز الگوی بسیاری از کشورها در منطقه شده است.

بابایی اظهار داشت: به پاس گرامیداشت هفته بسیج برنامه هایی با هدف نقش ومعرفی توانمندیهاو ظرفیت های بسیج در اقتصاد وی با بیان اینکه  بیش از 100 برنامه در هفته بسیج برگزار می شود، گفت: کوهپیمایی بسیجیان، حضور سازمان یافته حلقه های صالحین در نماز عبادی سیاسی جمعهو سخنرانی قبل از خطبه ها ی نماز جمعه، نشست های روشنگری با موضوع دجال واره در سطح حوزه ها وپایگاه های بسیج، همایش اقتصاد مقاومتیو تعالی کشاورزی، افتتاح پایگاه های مقاومتو کانون های اقشار، دیدار با ائمه جمعه محترم شهرستان،برگزاری یادواره های شهدای زن، اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت، دیدار با خانواده معظم شهداء، دیدارو سرکشی از پیشکسوتان، مسابقات ورزشی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

منبع : سوادکوه آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴