مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خواستار شد

راه اندازی کتابخانه کودکان در بیمارستان‌های مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۵۹۲۷۰
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، خواستار راه اندازی کتابخانه های مخصوص کودک و نوجوان در بیمارستان‌های استان شد.
۱
plusresetminus
راه اندازی کتابخانه کودکان در بیمارستان‌های مازندران
به گزارش بلاغ، قاسم عزیزاده گرجی شامگاه جمعه در بازدید از بیمارستان بوعلی سینا ساری با بیان اینکه راه اندازی کتابخانه خاص کودکان می تواند ضمن ایجاد شادی و نشاط، کودکان را برای مطالعه بیشتر تشویق کند، اظهار داشت: راه اندازی کتابخانه های مخصوص برای کودکان از جمله راهکارها برای ترویج کتابخوانی است.

وی همچنین از اجرای طرح "کتابخانه کوچک من" هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس تحت پوشش مراکز سیار روستایی کانون خبر داد و گفت: اين طرح با همكاری اداره كل كتابخانه های عمومی مازندران با روش اختصاص كتاب به تعداد دانش آموزان هر كلاس به منظور ايجاد يک كتابخانه كوچک در هر كلاس، توسط مربيان سه مركز سيار روستايی اجرا شده است.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران طرح کتابخانه کوچک من در بيش از ۱۳۰ كلاس درسی ۴۶ روستای تحت پوشش كانون پرورش فكری در شهرستان های نكا، بندپی بابل و فريدونكنار در حال اجرا است.

این مسئول گفت: در اجرای این طرح، هر كتاب به نام يک دانش آموز در دفترچه ای ثبت می شود و سپس در قفسه كتابخانه كلاسی قرار داده شود.

وی تبليغ و ترويج مطالعه در دانش آموزان روستايی، فعال سازی كتابخانه های کلاسی در مدارس و توسعه فرهنگ هديه دادن كتاب را از جمله برنامه های این طرح بیان کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴