رئیس کمیته تحقق چشم انداز تشخیص مصلحت نظام:

دولت مصمم به عملیاتی سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی است

تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۵۹۲۵۳
رئیس کمیته پیگیری و ارزیابی تحقق چشم انداز مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنا به اعلام گزارشاتی از سازمان مدیریت دولت مصمم به عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.
۰
plusresetminus
بلاغ- جواد فرشباف ماهریان در جمع خبرنگاران آذربایجان غربی در رابطه با نقش و اهمیت احیای سازمان برنامه ریزی و مدیریت در اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: آقای روحانی در دوره کاندیداتوری خود به احیای مدیریت برنامه ریزی اشاره کردند.

وی گفت: دولت در نظر دارد سیاست های کارشناسی و مدبرانه را در مصدر کارهای خود قرار دهد هر چند با احیای شکلی یک سازمان نمی شود انتظارات را برآورده کرد و باید به دنبال اینکه توسعه باید در چه مسیری حرکت کند و به چه میزان بحث اقتصاد مقاومتی در برنامه ها عملیاتی می شود رفت.

رئیس کمیته پیگیری و ارزیابی تحقق چشم انداز مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنا به اطلاعات بنده از سازمان مدیریت و گزارش هایی که از آنجا دریافت میکنم خود دولت مصمم به عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است و در شورای اقتصادی در این رابطه به بحث های جدی پرداخته و کتابچه ای نیز در این رابطه منتشر کرده اند.

فرشباف بیان کرد: وزارتخانه و دستگاه های مربوطه نیز وظایف خود را تبیین کرده اند و امیدواریم در برنامه سند ششم توسعه و با تامین منابع لازم برای تحقق احیای سازمان برنامه ریزی گام برداشته شود./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴