تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۵۸۵۶۲
رئیس جمهور آمریکا اعدام شهروند آمریکایی توسط گروه تروریستی داعش را محکوم و اعلام کرد که داعش این تبعه آمریکایی را در اقدامی کاملا شیطانی به قتل رساند.
۰
plusresetminus
بلاغ- رئیس جمهور آمریکا اعدام شهروند آمریکایی توسط گروه تروریستی داعش را محکوم و اعلام کرد که داعش این تبعه آمریکایی را در اقدامی کاملا شیطانی به قتل رساند

به گزارش پایگاه اینترنتی کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا با صدور بیانیه ای اعدام شهروند آمریکایی توسط تروریستهای داعش را محکوم کرد.

"باراک اوباما "رئیس جمهور آمریکا با صدور بیانیه ای کشته شدن "پیتر" یا "عبد الرحمان کسیج" ؛ نیروی امداد آمریکایی بدست نیروهای داعش را محکوم کرد و مراتب تسلیت خود را به خانواده وی ابراز نمود.

وی در ادامه تاکید کرد والدین کسیج شرایط روحی روانی بسیار دشواری را طی می کنند.

اوباما ادامه داد: گروه تروریستی، که جامعه جهانی آنها را از بشریت دور می دانند، کسیج را در اقدامی کاملا شیطانی از ما گرفتند. کسیج مانند " جیم فولی" و" استیون ساتلوف" که پیش از وی جان باخته بودن ، از زندگی و هدف خود بر خلاف آنچه که گروه داعش عرضه می کند، گذشت. گروه داعش چنین وقایع تلخی را در سوریه و با هدف پیش بردن مطامع خودخواهانه خود رقم میزند، عبد الرحمان در کنار مردم ستم کشیده و درمانده غیر نظامیان سوریه تلاش کرد با فعالیت در یک بیمارستان در لبنان، به درمان آوارگان غیر نظامی سوری بپردازد. این شهروند آمریکایی سپس اقدام به تاسیس یک گروه امداد موسوم به " سرا" کرد تا به آوارگان و بی خانمانان سوری در لبنان و سوریه کمک کند. این نتیجه بی ریایی یک فرد است که شدیدا نگران مشکلات و آوارگی مردم سوریه است. اقدامات گروه داعش نشانی از دین و ایمانی که عبدالرحمان برای خود برگزید، ندارد. امروز همه ما برای عبدالرحمان سوگواری می کنیم و میدانیم بشریت در نهایت به آن دست یافت این بود ، تاریکی و جهل و وحشتناک گروه داعش بود./آ
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴