تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۵۷۶۵۴
مدیر عمرانی سابق دانشگاه گفت: متأسفانه بر موضع سابق خود پافشاری کرده و خواستند که طرحی را برای سردر برگزینم که بیش از ۱۰۰ میلیون، هزینه نداشته باشد حتی مرا برای دفاع از قیمت پیشنهادی پیمانکار، تلویحاً به فساد مالی متهم کردند!
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از نیمه پر، مهندس یاغش کاظمی در وبلاگ شخی اش نوشت: ایامی که مدیر عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر بودم، در یکی از نیم سال های تحصیلی، طراحی سر در ورودی دانشگاه را به عنوان یکی از پروژه های کلاسی به دانشجویانم سپردم و متعاقباً از میان پروژه های برگزیده، یکی از طرح ها را به تأیید ریاست واحد رساندم.

سپس در خرداد ماه ۱۳۹۰، زمانی که دکتر جاسبی برای افتتاح پروژه های عمرانی به رامسر آمده بود، طرح برگزیده را روی بنر در ابعاد بزرگ چاپ کرده و نظر وی را بدان جلب کردیم.

sardar_t


در ادامه ی کار، نقشه های اولیه ی تهیه شده در دفتر فنی واحد را به اداره کل فنی و ساختمان دانشگاه آزاد فرستاده و پس از انتظاری چندین ماهه، نقشه های اصلاح شده و مصوب طرح سردرب را با شماره پروژه ی ۴۲۹۴ دریافت کردیم، بلافاصله پس از آن، با درج آگهی مناقصه ی عمومی، در پی انتخاب پیمانکار ذیصلاح برآمدیم.


agahi2


قیمت پیشنهادی پیمانکار برنده، ۱۶۰ میلیون تومان بود که به نظر اداره کل طرح های عمرانی دانشگاه، گران آمد و با آن موافقت نشد.

ولی متره ی پروژه و بررسی ریزبخش
های آن با قیمت های روز، نشان می داد که پیمانکار قیمت درستی داده است، لاجرم به اداره کل طرح های عمرانی در تهران رفتم و منطقاً به دفاع از حق واحد پرداختم.


متأسفانه بر موضع سابق خود پافشاری کرده و خواستند که طرحی را برای سردر برگزینم که بیش از ۱۰۰ میلیون، هزینه نداشته باشد حتی مرا برای دفاع از قیمت پیشنهادی پیمانکار، تلویحاً به فساد مالی متهم کردند!

ساخت سردر دانشگاه، بعد از آن و پس از استعفای من، مدت بسیاری به تعویق افتاد تا اینکه از ابتدای سال جاری، ساخت آن با یکی از نقشه های نازیبا و تیپ سازمانی به انجام رسید.

ولی نکته ی داستان این است که سردر کنونی، با هزینه ی ۲۸۰ میلیون تومانی ساخته شده، یعنی ۱۲۰ میلیون بیش از قیمت پیشین!

به این مبلغ، اضافه کنید، هزینه ی کار، زمان و انرژی ای که بیهوده تلف شد را! همین!

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴