تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۵۷۲۰۴
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران تأکید کرد که هیچ شخصی به اندازه او از این تیم شناخت ندارد.
۰
plusresetminus
بلاغ- منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با راه‌آهن ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) در مورد این بازی گفت: روز به روز که جلوتر می‌رویم بازی‌ها جایگاه خودش را پیدا می‌کند و سخت می‌شود. ما فردا با تیمی بازی داریم که در تمام زمینه‌ها کادر کاربلدی دارد. خوشحالی‌ام از این است که جوان‌هایی که سال گذشته به راه‌آهن آوردم امسال در این تیم بازی می‌کنند و تأثیرگذار هستند. من به راه‌آهن تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازی‌ها سخت شده است، شاید اگر قرار بود هفته پنجم با راه‌آهن بازی کنیم، شرایط فرق می‌کرد اما حالا وضعیت طور دیگری است. جایگاه تیم‌ها در جدول و امتیازهای حساس این بازی‌ها خودبه خود باعث می‌شود تا مسابقات سخت شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: فکر نمی‌کنم کسی به اندازه من پیکان را بشناسد و بداند که نفرات‌مان چطور کار می‌کنند. واقعاً در چند هفته گذشته فارغ از بحث نتیجه پیکان از لحاظ فوتبالی وضعیتی خوب و قدرتمند داشته است. من هم به خاطر این فوتبال پرقدرت تبریک می‌گویم.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: بازیکنان ما زمان و جایگاه را به خوبی می‌شناسند و تمریناتی هم که در طول هفته انجام داده‌اند برای موفقیت و پیروزی در بازی با راه‌آهن بوده است. می‌دانم که آنها می‌توانند از عهده این کار به خوبی بر بیایند.

وی درباره غایبان تیمش در بازی با راه‌آهن گفت: ما کیوان امرایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و او باید به زودی تحت عمل جراحی قرار بگیرد. همچنین امیرحسین فشنگچی نیز به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ما نیست.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه در نیم‌فصل لیگ بازیکن جدیدی جذب خواهد کرد یا نه، عنوان کرد: مسلماً در نیم‌فصل به فکر تغییرات هستیم از همین حالا دو بازیکن یعنی احمد جمشیدیان و سیاوش اکبرپور در تمرینات ما حضور یافته‌اند و مجید باجلان نیز به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد. همه تیم‌ها در نیم‌فصل با توجه به جایگاهی که دارند به دنبال تغییر و تقویت خود هستند و مطمئناً تیم پیکان نیز تغییرات خواهد داشت و در نیم‌فصل دوم تیمی بهتر و قدرتمندتر را خواهید دید.

ابراهیم‌زاده درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه پیکان و اینکه آیا با شیعی جلسه‌ای داشته یا نه، اظهار داشت: ابتدا باید به آقای ثنایی خداقوت بگویم که بسیار قدرتمند کار کرد و البته هنوز هم عضو هیئت مدیره است و راه را با ما ادامه می‌دهد. آقای ثنایی تا زمانی که بود به خوبی حمایت کرد و در آینده نیز این حمایت‌ها وجود خواهد داشت. ضمن اینکه باید به آقای شیعی خوشامد بگویم و برای او و در مجموع برای مجموعه پیکان آرزوی موفقیت دارم.

وی تأکید کرد: از زمانی که آقای شیعی آمده جلسه ویژه و به خصوصی با او نداشته‌ام اما او به تمرینات ما آمد و پیش از اینکه به باشگاه بیاید نیز با هم دیدار داشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان درباره شایعه حضور علی دایی روی نیمکت پیکان گفت: این را می‌دانم که هر روز فوتبالی برای مربیان و بازیکنان یک فرصت است. در زندگی نیز همین‌طور است و باید فرصتی را که برای کار کردن در اختیار شما قرار گرفته، غنیمت بشمارید. من به اتفاقات خوب فکر می‌کنم و اتفاقات بعدی برای بعد است./آ
منبع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴