تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۵۷۱۹۳
تلاقی «عاشورای حسینی» با «تسخیر لانه‌ی جاسوسی یزیدیان زمان»، یکی از مصادیق کشف چهره نفاق دشمن توسط عاشوراییان عصر خمینی است.
۰
plusresetminus
بلاغ- مردم مومن و ولایتمدار استان مازندران همگام با مردم سراسر کشور، امروز و در دهمین روز محرم که مقارن با 13 آبان‌ماه روز استکبارستیزی است؛ فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را رساتر از گذشته در جای‌جای دیار علویان، سردادند.

 

*مراسم یوم الله 13 آبان در مازندران چگونه گذشت؟

مراسم روز 13 آبان که مصادف با عاشورای حسینی شده بود با استقبال پرشور دسته‌جات،‌ هیات‌های مذهبی و نیروهای حزب‌اللهی و آحاد مردم روبه‌رو شد.

در شهرهای بزرگ استان، همراه با سربندهای یا حسین(ع) و پرچم های یا ابوالفضل العباس(س) و یا زهرا(س)، پلاکاردهایی در دست عزاداران دیده می شد که بر روی آن نوشته شده بود«شمر زمان ما آمریکاست» و یا بر روی برخی از ماشین ها در حمایت از حرم زینب کبری سلام الله علیها جمله «کلنا عباس یا زینب(س)» به چشم می‌خورد.

بنابر گزارش خبرنگار حورا؛ مراسم 13 آبان که مصادف با عاشورای سالار و سرور شهیدان حضرت حسین‌بن علی (ع) و یاران باوفایش شده بود، رنگ و بوی دیگری داشت. در این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به زبان فارسی، مازنی و ترکی به مدیحه سرایی پرداختند.

***

در حاشیه این مراسم و با توجه به تداوم سیاست های خصمانه آمریکا، از نمایندگان زن شورای شهر و بانوان مسئول  مازندرانی خواسته شد تا جمله‌ای  در خصوص تلاقی 13 آبان 93 با عاشورای حسینی بگویند و یا در یک جمله آمریکا را توصیف کنند.

 

* شمر زمانه و امام دوران را بشناسیم

دکتر مینو طاهری، فعال سیاسی تصریح کرد: تلاقی «عاشورای حسینی» با «تسخیر لانه‌ی جاسوسی یزیدیان زمان»، یکی از مصادیق کشف چهره نفاق دشمن توسط عاشوراییان عصر خمینی است.

نازبانو عزیزی، نماینده مردم در شورای اسلامی شهر فریدونکنار با اشاره به جمله امام خمینی(ره) که فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ است» عنوان داشت: 13 آبان و روز پیروزی خون بر شمشیر است.

 

فاطمه کیانی گلوگاهی عضو علی البدل شورای اسلامی شهرگلوگاه با ام الفساد قرن خواندن آمریکا،گفت: امروز وظیفه‌ی ما بر شناخت هر چه بیشتر امام و یزید زمان است و اینگونه است که شعار «مرگ بر آمریکا» و «لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین است» معنا می‌شود.

 

خدیجه سام، نماینده مردم در شورای اسلامی شهر مرزن آباد گفت: دست شیطان هیچگاه به خانه دل ایران اسلامی نمی رسد.

 

* 13آبان روز حقارت آمریکا

ویدا صیادی نژاد، نماینده مردم در شورای اسلامی شهر چالوس گفت: مسئولین کوته بین و حسود آمریکایی هیچگاه نمی توانند روابط انسانی را در جامعه بشری اجرایی کنند.

 

بهجت شیخ السلامی کندلوسی، نماینده مردم در شورای سلامی شهر پول نیز به جمله معروف امام(ره) که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» اشاره کرد.

 

نوابه بخشی، عضو علی البدل شورای اسلامی شهر نکا با اشاره به این ضرب المثل مازنی که «مرغ هرچه بیشتر با خاک بازی کند گرد و خاک را روی خودش می ریزد» عنوان کرد: آمریکای جنایتکار شمر زمان ماست.

 

مریم قنبری، عضو علی البدل شورای اسلامی شهر نکا با اشاره به این روز بزرگ گفت: در این روز حقارت آمریکا بیشتر به جهانیان ثابت می‌شود.

 

*استمرار عاشورای 61 هجری و تلاقی آن با 13 آبان 93 شمسی

رقیه جعفری زرندینی، نماینده مردم در شورای اسلامی شهر نکا در پاسخ به این سوال خبرنگار حورا بیان داشت: آمریکا نشان داد که شعار مرگ بر آمریکا در تمام ادوار صدق می کند و مربوط به دوره خاصی نیست.

 

زینت کاظمی نازی، نماینده مردم در شورای اسلامی شهر کجور با ریاکار دانستن مسوولان آمریکایی گفت: مسوولان آمریکایی ریاکاران بی پایان هستند.

 

طاهره حامدی، کارشناس امور بانوان و همیار دفتر امور خانواده تنکابن نیز عنوان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آمریکا غیر قابل اعتماد و غیر قابل پیش بینی است.

 

مریم طبخ کار، مسوول واحد خواهران مدرسه قرآن امیر المومنین (ع) ساری  به خبرنگار "حورا" گفت: عاشورای امسال بار دیگر نشان داد که شمر زمانه آمریکای جنایتکار است.

 

اعظم حسن‌پور، حافظ ممتاز استانی با عنوان اینکه، محرم سال 61 هجری مبدان بزرگترین حماسه و آغاز جریانی الهی علیه کفر، ظلم و استبداد بود، بیان داشت: تا روز قیامت این سیل خروشان ادامه دارد تا پایه‌های عدل و داد را استوار کند و ظلم و جور را درهم بشکند./ع

منبع : حوراء
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴