رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قائم‌شهر خبر داد:

ترویج فرهنگ کتابخوانی با شعار "هر مازنی یک کتاب" در قائم‌شهر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۵۷۱۲۷
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قائم‌شهر گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی اهداء کتاب با شعار "هر مازنی یک کتاب" در سراسر استان انجام می‌شود تا همه مردم کتاب‌های مورد نیاز خود را براحتی پیدا کنند
۰
plusresetminus
بلاغ- رئیس کتابخانه‌های عمومی قائم‌شهر عصر امروز در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت: شهردار سابق وعده واگذاری یک قطعه زمین در شهرک یثرب برای احداث کتابخانه عمومی داد که این امر محقق نشد و نمی‌دانیم با تغییر شهردار وضعیت کتابخانه در این منطقه به کجا می‌رسد.

بزرگی با بیان اینکه هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان ماه آغاز می‌شود، بیان کرد: در طول هفته کتاب، برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شد که تجلیل از کتابدار و مسئول نمونه، کتابدار برتر، عضو نمونه کتابخانه عمومی، کتابدار پیشکسوت، کتاب خانه برتر، اهدا کنندگان کتاب و نویسندگان شهرستانی از جمله این برنامه هاست.

وی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر خواستار برقراری هماهنگی جهت ایجاد کتابخانه در هفته کتاب در ادارات این شهرستان شد.

این مسئول با بیان اینکه در طول این هفته با آیت ا... معلمی، فرماندار و شهردار قائم‌شهر دیدار خواهیم داشت، افزود: با هماهنگی‌هایی که با اداره آموزش و پرورش انجام شد، دانش آموزان مدارس نیز از کتابخانه عمومی شهر بازدید می‌کنند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی قائم‌شهر با تاکید به اینکه فرهنگ اهدا کتاب در جامعه باید رواج پیدا کند، خاطر نشان کرد: در هفته کتاب مکانی برای اهداء کتاب در میدان طالقانی قائم‌شهر دایر می‌شود تا مردم کتاب‌های خود را جهت استفاده دیگران به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند.

وی در پایان گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی اهداء کتاب با شعار "هر مازنی یک کتاب" در سراسر استان انجام می‌شود تا ضمن ترویج فرهنگ کتابخوانی، همه مردم بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را براحتی پیدا کنند./ع
منبع : قائم آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴