اظهارات مربیان پس از روز دوم هفته ششم لیگ/

از ورود پیرزن کور به داوری لیگ تا جواب منفی پدیده به رحمتی

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۵۴۷۷۹
در دومین روز هفته ششم لیگ برتر مربیان از هر دری گفتند؛ اما اظهارات ویسی درباره نحوه داوری بازی استقلال خوزستان و ملوان جالب توجه بود.
۰
plusresetminus
بلاغ- هفته ششم لیگ برتر پرگل آغاز شد و پر گل به پایان رسید روز دوم هفته ششم با انجام 3 دیدار پایان یافت در اولین بازی پدیده با 3 گل از سد راه آهن گذشت و پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر مقابل صبای قم به برتری رسید و بازی ملوان و استقلال خوزستان هم بدون گل خاتمه یافت.
  برنامه، نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر در پایان این دیدارها سرمربیان تیم ها درخصوص بازی به خبرنگاران و رسانه ها پاسخ دادند:

پدیده مشهد 3 - 0 راه آهن

سرمربی پدیده: به رحمتی نیازی نداریم

اظهارات سرمربیانعلیرضا مرزبان بعد از برتری 3 بر صفر پدیده مقابل راه‌آهن گفت: حمایت مردم به بازیکنانم پر و بال داده است و آنها لیاقت این برد را داشتند، البته این موضوع چیزی از ارزش‌های راه‌آهن کم نمی‌کند با این حال باید اعتراف کنم ما تیم برتر میدان بودیم.

وی ادامه داد: فوتبال امروز ما یک نمایش مدرن از قدرت‌ بدنی بالا و بازی ترکیبی بود که منجر به برتری پدیده شد.

مرزبان در مورد داوری گفت: همیشه گفته‌ام که داوران غرض ندارند، ضمن اینکه نباید به مردم این احساس را بدهیم که نتایج از جای دیگری رقم می‌خورد.

مرزبان در مورد چند فرصتی که عنایتی از دست داد، گفت: از مهاجمانم راضی هستم و آنها خوب در قالب‌های تاکتیکی می‌جنگند با این وجود بازیکنانم می‌توانند کیفیت بهتری داشته باشند و من به این تیم افتخار می‌کنم.

سرمربی پدیده درباره بازی بعدی این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: این روزها شکست دادن پدیده برای همه تیم‌ها تبدیل به مسئله شده است.

وی در پایان در مورد اینکه آیا باشگاه پدیده با سید مهدی رحمتی برای جذب این گلر وارد مذاکره شده است، تاکید کرد: اصلاً چنین چیزی نیست و آن را تکذیب می‌کنم.

استیلی: به مرزبان تبریک می‌گویم

اظهارات سرمربیانحمید استیلی پس از شکست 3 بر صفر راه‌آهن مقابل پدیده گفت: به مرزبان تبریک می‌گویم، او تیم خوبی ساخته است، پدیده بهتر بازی کرد و حقش برد بود ضمن اینکه مردم فوتبال خوبی دیدند.

وی درمورد اشتباهات پیاپی شیث رضایی گفت: در مورد بازیکن خاصی حرف نمی‌زنم کلاً در خط دفاع پراشتباه بودیم و مشکل داشتیم که باید این اشتباهات را به سرعت ترمیم کنیم. روز خوب ما نبود اما تیم جوانی داریم و آینده تیم روشن است.

استیلی تأکید کرد: 6 هفته از مسابقات می‌گذرد. بازیکنانم هیچ پولی نگرفته‌اند و این‌طوری کار سخت می‌شود.

وی در مورد نقطه اتکای پدیده گفت: تیم مشهدی بازیکنان خارجی خوبی دارد و ما هم باید در ادامه بتوانیم بازیکنان خارجی خوبی را جذب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی مشکلات مالکیت راه‌آهن حل می‌شود، گفت: همین موضوع شرایط ما را سخت کرده و فعلاً مجبوریم با روزمرگی اوضاع را سر کنیم.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه چند درصد باشگاه راه‌آهن به وی خواهد رسید، گفت: فرد دیگری نیست تا باشگاه را بگیرد.
ملوان 0 - 0 استقلال خوزستان

ایراندوست: اگر همین حالا مرا برکنار کنند مشکلی ندارم
اظهارات سرمربیان
نصرت ایراندوست پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال اهواز در هفته ششم لیگ برتر در مورد این بازی اظهار داشت: به خواسته‌های خود نرسیدیم، نیمه اول بازی متعادل بود اما نیمه دوم فشار زیادی بر حریف آوردیم و مستحق پیروزی بودیم اما بازی مساوی شد، قطعاً در ادامه شرایط ملوان بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از وی پرسید به نظر می‌رسد در بازی امروز برنامه خاصی نداشتید، تصریح کرد: نظر من این نیست اگر فیلم بازی را ببینید نظرتان عوض می‌شود، بازیکنان من در لحظات مختلف بازی تمرکز خود را از دست می‌دهند و تلاش ما این است که تمرکز بازیکنان را بالا ببریم.

ایراندوست در پاسخ به این سؤال که چرا همیشه ملوان ابتدا گل می‌خورد و سپس برای به دست آوردن تساوی یا پیروزی تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: ما خودمان هم دنبال علت این موضوع هستیم که چرا دقایق اول گل می‌خوریم و بعد از آن باید تلاش کنیم تا به نتیجه مساوی برسیم یا نرسیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی افزود: آیا واقعاً نظرتان این است که حملات ما جاندار نبود؟‌ بازیکنان ما خوب کار کردند و نیازی به تعویض ندیدم، اصالت ما استفاده از بازیکنان جوان و تیم‌های پایه است.

وی با بیان اینکه پاسخ به برخی سؤالات نیاز به 5، 6 ساعت زمان دارد، ادامه داد: ابتدای فصل به مسئولان باشگاه نام 17 بازیکن را دادم که همه مردم می‌خواستند آنها در ملوان حضور داشته باشند اما شرایط فراهم نشد، دنبال بازیکنان مختلفی گشتیم و خیلی تلاش کردیم که ادینیو را به ملوان بیاوریم اما مدیر برنامه‌هایش گفت این باشگاه پول نمی‌دهد و با عدم حضور این بازیکن ما به مشکل برخوردیم.

وی ادامه داد: ملوان پول تمام بازیکنان را تاکنون پرداخت کرده و حتی برخی بدهی‌های سال گذشته را هم به بازیکنان داده است متأسفانه برخی‌ها در جریان مسائل فنی تیم نیستند و انتقاد می‌کنند. من به بازیکنان نگفته بودم در بازی امروز از سانتر استفاده کنند اما بازی ناخودآگاه به این سمت رفت.

ایراندوست تصریح کرد: اگر همین حالا مرا برکنار کنند مشکلی ندارم. امروز می‌برم، فردا می‌بازم و بلافاصله برخی تماشاگران شعار می‌دهند که «ایراندوست حیا کن ملوان را رها کن» چرا شرایط باید اینگونه باشد؟ من پاسخ این سؤال را می‌دانم اما نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم، من و همکارانم برای کمک کردن آمده‌ایم و مسئولان هر تصمیمی بگیرند، اعتراض نمی‌کنم.

انتقاد ویسی به داور بازی
اظهارات سرمربیان
عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک عصر امروز شنبه تیمش برابر ملوان ضمن بیان این مطلب افزود: بازی جانداری را از سوی دو تیم شاهد بودیم و تیم ما تنها برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بود.

وی افزود: نیمه نخست به خواسته خود رسیدیم اما در نیمه دوم متاسفانه گل تساوی را دریافت کردیم.

ویسی با گلایه از داور این دیدار خاطر نشان کرد: در شش بازی گذشته داوران همه پنالتی‌های واقع شده در محوطه جریمه تیم ما را به سود حریفان گرفتند اما یک پنالتی به سود ما اعلام نشده است. بازیکنان ما را هم به راحتی اخراج کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی در پایان در پاسخ به این سوال که قضاوت این بازی را چگونه دیدید با کنایه گفت: یک پیرزن کور هم  می تواند در مورد قضاوت بازی امروز نظر بدهد و من چیزی نگویم بهتر است!
صبای قم 0 - 2 پرسپولیس

دایی: هواداران باید صبور باشند
اظهارات سرمربیان
علی دایی پس از پیروزی 2 بر صفر شنبه شب تیمش برابر صبای قم به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه یادگار امام قم گفت: شروع خوبی در این دیدار داشتیم و خوشبختانه موفق شدیم در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم.

وی در ادامه ارزیابی اش از این بازی خاطرنشان کرد: عملکرد ما در این بازی نسبت به دیدارهای گذشته بهتر بود و اشتباهاتمان نیز کمتر شده بود. ضمن اینکه بازیکنان خط دفاعی هم بدون اشتباه بازی کردن تا در نهایت بتوانیم به یک پیروزی خوب و روحیه بخش دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد حریف این تیم به نیکی یاد کرد و گفت: صبای قم خوب بازی کرد و با ویژگی هایی که داشت ما را اذیت کرد. با شناختی که از قبل داشتیم می دانستیم که این تیم می تواند در برخی دقایق فشار زیادی را روی دروازه ما بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا در این دیدار از سوشا مکانی به جای نیلسون کوریا استفاده کردید گفت: نیلسون در چهار دیدار گذشته برای ما به میدان رفت و من از عملکرد او راضی هستم. اما به عنوان یک مربی به تمرینات نگاه می کنم تا وضعیت بازیکنان را ارزیابی کنم. هر بازیکنی که آماده تر باشد در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. سوشا هم در این دیدار عملکرد خوبی داشت. خوشبختانه ما امسال از درون دروازه خیالمان راحت است.

وی ادامه داد: بعد از هفته های ابتدایی از طرف دوست و رفیق تحت فشار بودیم و طبیعی هم هست وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد این انتفادات مطرح می شود اما هواداران باید صبور باشند. ما چند جوان را به تیم تزریق کرده ایم که کنار باتجربه قرار می گیرند. طبیعتا به زمان نیاز داریم تا بتوانیم این بازیکنان را با هم هماهنگ کنیم.

اینکه ما نتوانستیم در ابتدای فصل نتایج قابل قبولی بگیریم دلایل مختلفی دارد که نمی خواهم وارد آن شوم. با این حال اگر از سوی طرفداران و پیشکسوتان مورد حمایت قرار بگیریم قطعا می توانیم از این مشکلات عبور کنیم. امیدوارم در کنار انتقاداتی که مطرح می شود، راه حل هایی را هم ارائه کنند.

وی با بیان اینکه بازیکنانش می توانند بهترین های لیگ باشند در مورد مشکل سربازی بازیکنانی از جمله حسین ماهینی گفت: من از این موضوع خبر ندارم اما قرار است بازیکنان این هفته مدارکشان را بدهند. امیدوارم ماهینی هم مشکلی نداشته باشد چرا که حضور او باعث می شود که استحکام دفاعی تیم ما بیشتر شود.

علی دایی در واکنش به مصاحبه هایی که پیرامون رقم قراردادش انجام شده بود گفت: از ابتدای فوتبالم همیشه شفاف کار کرده ام. در مورد مبلغ قراردادم هم همینطور هستم و راه های دیگری بلد نیستم. در همان ابتدای فصل همه شرایطم را می گویم. در زندگی ام همیشه راه مستقیم را رفته ام و اصولی دارم که به آن پایبند هستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه خداوند در همه حال به همه کمک می کند و او هم یکی از بندگان خداست خاطرنشان کرد: ما در ابتدای راه هستیم و می توانیم در بازیهایی که در تهران برگزار می کنیم فاصله خود را با تیم های صدر جدول کمتر کنیم. البته این امیدواری را هم داریم که بازیکنان مصدوم هم به جمع بازیکنان ما اضافه شوند و شرایط بهتر از این شود.

وی با اشاره به جذب بازیکنان خارجی برای پرسپولیس گفت: برای جذب اومانیا من پنج بازی این بازیکن را در تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی تماشا کردم و بعد به دنبال جذب او رفتیم. او گزینه بسیار خوبی است که می تواند جای خالی سیدجلال حسینی را برای تیم ما پرکند. قطعا با مرور زمان او هم بهتر از این خواهد شد.

علی دایی در پایان با تاکید بر اینکه از بازیکنان جوانش در دیدارهای آینده هم استفاده خواهد کرد گفت: این بازیکنان آینده های فوتبال ایران هستند. ما امروز به افشین اسماعیل زاده هم که مدتها از میادین دور بود بازی دادیم و قطعا با کسب چند پیروزی دیگر می توانیم به این جوانها بیشتر میدان دهیم تا آینده فوتبال ایران را بسازند.

صمد مرفاوی بعد از شکست 2 بر صفر صبای قم مقابل پرسپولیس در نشست خبری شرکت نکرد.

مرفاوی اعلام کرد به دلیل طولانی شدن نشست خبری علی دایی در نشست خبری شرکت نمی‌کند./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴