امام جمعه قائمشهر:

من طرفدار شخص خاصی نیستم

تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۵۴۵۹۴
امام جمعه قائمشهر فتنه را خط قرمز نظام و نقش‌آفرینان در فتنه را خط خوردگان نظام دانست و گفت: حاضران در فتنه نباید در راس امور قرار بگیرند.
۰
plusresetminus
من طرفدار شخص خاصی نیستم
به گزارش بلاغ، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه قائمشهر با اشاره به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری به تاسی از فرمایشات رهبری تاکید کرد و خطاب به مسئولان اظهار داشت: هر فردی که به حرف رهبر معظم انقلاب گوش دهد دل مردم و خدا را از خود راضی نگه داشته و جامعه به سمت پیشرفت و ترقی پیش خواهد رفت.
وی افزود: جناح‌بندی سیاسی اشکالی ندارد اما نباید اجازه داد جامعه دو قطبی شود که نتیجه‌ای جز دلزدگی مردم در پی نخواهد داشت.
امام جمعه قائمشهر با اشاره به استیضاح وزیر علوم تصریح کرد: فتنه خط قرمز ماست و هر آن کس که در فتنه نقش یا حضوری داشت نباید در راس امور نظام جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد.
وی ادامه داد: رئیس جمهور در جریان استیضاح وزیر علوم کابینه خود بیان کرد که استیضاح حق نمایندگان مجلس است و ما تابع قانونیم.
معلمی تریبون نماز جمعه را مکانی برای ارائه عملکردها و بیان گزارش مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس دانست و بیان داشت: هر دو نماینده شهرستان قائمشهر در مجلس شورای اسلامی می‌توانند به یک اندازه، از این تریبون برای بیان دیدگاه‌ها و عملکردشان به مردم استفاده کنند و من طرفدار شخص خاصی نیستم و به اندازه خود مردم در دادن رای به نمایندگان از حق رای برخوردارم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴