تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۵۴۴۶۹
تیم‌های اف.سی سئول کره‌جنوبی و گوانگژو چین موفق شدند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر حریفان خود به برتری برسند.
۰
plusresetminus
بلاغ- در دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیروز(چهارشنبه) دو دیدار برگزار شد.

در یکی از دیدارها تیم گوانگژو چین به مصاف وسترن سیدنی استرالیا رفت و موفق شد در آخرین دقیقه این بازی به پیروزی برسد. ابتدا وسترن در دقیقه 59 و از روی نقطه پنالتی توسط تامی یوریک به گل رسید اما در ادامه السنادرو دیامنتی در دقیقه 62 کار را برای گوانگژو به تساوی کشاند و سپس اِلکسون در دقیقه 90 دومین گل این تیم را وارد دروازه وسترن کرد تا این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود گوانگژو به پایان برسد. در بازی رفت که در استرالیا برگزار شد تیم وسترن موفق شده بود یک بر صفر به پیروزی برسد.

در دیگر دیدار این مرحله نیز اف.سی سئول و پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در 90 دقیقه بدون گل به پایان رسید و با توجه به اینکه بازی رفت نیز با همین نتیجه به پایان رسیده بود، دو تیم در دو وقت اضافه 15 دقیقه‌ای به کار خود ادامه دادند که باز هم نتوانستند کاری از پیش ببرند. هون شین کووانگ از تیم پوهانگ استیلرز در این دیدار و در دقیقه 116 از بازی اخراج شد تا این تیم در اواخر بازی 10 نفره شود. این بازی در نهایت با ضربات پنالتی کشیده شد که تیم سئول موفق شد با نتیجه 3 بر صفر در ضربات پنالتی به برتری برسد.

به گزارش تسنیم، در نطقه غرب نیز دو دیدار دیگر این مرحله برگزار شده بود که السد قطر و الهلال عربستان به تساوی بدون گل رضایت دادند که البته بازی رفت را الهلال یک بر صفر پیروز شده بود. الاتحاد عربستان نیز در خانه با نتیجه 3 بر یک مغلوب العین اماراتی شد که در بازی رفت هم 2 بر صفر مقابل این تیم شکست خورده بود.

به این ترتیب برنامه مرحله نیمه نهایی به صورت زیر است:

- الهلال - العین

- اف سی سئول - گوانگژو /آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴