تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۵۴۴۶۵
سیدرمضان شجاعی‌کیاسری گفت: مسئولان سازمان جنگل‌ها٬ مراتع و آبخیزداری کشور باید پاسخ‌گوی چرایی قطع درختان جنگل ها و رشد ویلاسازی در آن باشند.
۰
plusresetminus
مسئولان باید پاسخگوی چرایی قطع درختان جنگل و رشد ویلاسازی در آن باشند
به گزارش بلاغ، سیدرمضان شجاعی‌کیاسری در جمع خبرنگاران مجلس٬ با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز در جنگل‌های شمال کشور و تغییر کاربری اراضی کشاورزی٬ اظهار داشت: با وجود آنکه جنگل‌ها جزو اموال بیت‌المال محسوب می‌شود اما متاسفانه شاهد ساخت و سازهای غیرقانونی در اعماق جنگل به ویژه در شمال کشور هستیم که منجر به نابودی منابع طبیعی شده است.
وی افزود: در راستای مقابله با تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و جنگل‌های شمال کشور مقرر شده امروز پنج‌شنبه، جلسه‌ای با رئیس سازمان جنگل‌ها و همچنین مسئولانی از وزارت جهاد کشاورزی در استان مازندران برگزار شود.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس نهم٬ با تاکید بر ضرورت برخورد با تغییر کاربری زمین های کشاورزی و جنگل ها در شمال کشور بیان داشت: بی‌توجهی به این مهم پیامدهای نامطلوبی را به همراه داشته است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه مسئولان سازمان جنگل‌ها٬ مراتع و آبخیزداری کشور باید پاسخ‌گوی چرایی قطع درختان جنگل ها و رشد ویلاسازی در آن باشند٬ گفت: پیگیری‌ها برای توقف عملیات ساخت و ساز در جنگل ها با دعوت از مسئولان مربوطه ادامه خواهد داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴