تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۵۴۳۶۹
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت بیش از 270 نفر از کارگران سد گلورد نکا در اعتراض به عدم حقوق دریافتی دست به اعتصاب زدند.
۰
plusresetminus
اعتصاب کارگران سد گلورد در هفته دولت
به گزارش بلاغ به نقل از نکا آنلاین یک منبع موثق از اعتصاب 270 نفر از کارگران سد گلورد نکا پیش از ظهر امروز همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در پی دریافت نکردن دستمزد و حقوق دریافتی طی چهار و نیم ماه در محل احداث سد گلورد، خبر داد.
به گفته یکی از کارگران، این اعتصاب به دلیل فشار مالی و معیشتی بر روی کارگران در طی چند ماه اخیر بود که مسئولان ذیربط نسبت به این مقوله بی توجهی نشان دادند.
گفتنی است احداث این سد از سال 1347 آغاز شده که به دلیل برخی از مشکلات اقتصادی به حدود نیم قرن به طول انجامید و هم اکنون با تزریق اعتبارات از سوی دولت دهم و یازدهم و همچنین فروش و توزیع اوراق مشارکت تا پایان سال جاری آبگیری خواهد شد.
شایان ذکر است سد گلورد در ارتفاع 640 متری از سطح آب های آزاد بر روی رودخانه نکا در نزدیکی روستای گلورد با رویه ای بتنی قرار گرفته است.
اینک جای سوال باقی مانده است که چرا پروژه ای که با برنامه ریزی هدفمند در دستور ساخت قرار گرفته و همچنین با پیمودن پیشرفت فیزیکی 70 درصد در مسیر آبگیری و بهره برداری قرار دارد؟
چرا باید با بی تدبیری و بی توجهی برخی از مسئولان نسبت به کارگران، این پروژه با اعتصاب و توقف مواجه شود؟
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴