تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۵۴۳۴۶
بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: رحمتی اگر در انگلیس به دنیا می‌آمد می‌توانست در تیم ملی این کشور بازی کند.
۰
plusresetminus
بلاغ- جی لویید ساموئل، هافبک شناخته شده و مطرح پیکان روز گذشته در خصوص آخرین شرایط این تیم صحبت هایی با سایت باشگاه انجام داد که در ادامه می خوانید:

* خوشبختانه شرایط تیم در حال حاضر خوب است. ما در دیدار با استقلال نتیجه خوبی نگرفتیم اما پس از آن خیلی خوب تمرین کردیم. مربیان هم با بازیکنان صحبت کردند و متوجه اشکالات تیم در بازی با استقلال شدیم. الان هم همه بازیکنان روحیه مطلوبی دارند و امیدوارم در دیدار این هفته، نتیجه خوبی بگیریم تا تیم از این شرایط خارج شود.

* در مورد مهدی رحمتی باید بگویم اگر او در انگلیس به دنیا می آمد، شاید می توانست دروازه بان تیم ملی این کشور هم بشود. او توانایی های بسیار بالایی دارد و حتی می توان گفت بهترین دروازه بان آسیا هم هست.

* من سالها در سطح اول فوتبال انگلیس بازی کرده ام و بازیکنان حاضر در لیگ برتر را می شناسم. در ایران هم 3 سال است که با مهدی هم بازی هستم و می دانم او چه توانایی هایی دارد. مهدی در قهرمانی ما با استقلال هم نقش عمده ای داشت و می توان گفت بسیاری از امتیازات را به خاطر او گرفتیم.

* شنیده ام طی چند روز اخیر انتقاداتی از رحمتی مطرح شده در حالی که این مسئله به نظر من درست نیست. به عنوان مثال در دیدار با سایپا او توپهایی گرفت که شاید هیچ دروازه بان دیگری در ایران نمی توانست آن توپها را بگیرد.

* به نظر من، رحمتی در حال حاضر بهترین دروازه بان ایران است./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴