تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۵۴۱۱۲
سخنگوي باشگاه پرسپوليس خبر حضور سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران را در اين تيم تکذيب کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ- مهدي خواجه‌وند در مورد ناراحتي هواداران پرسپوليس از عملکرد اين تيم تا هفته پنجم ليگ برتر، گفت:" بدشانسي‌ها و مصدوميت‌هاي زياد بازيکنان پرسپوليس باعث شده تيم نتيجه نگيرد. پرسپوليس در نيمه دوم بازي با پديده نمايش مطلوبي داشت و همه بازيکنان توانشان را در زمين خرج کردند.

وي ادامه داد:" تيم تازه راه افتاده و قطعاً در آينده شرايط بهتر مي‌شود. اگر مصدومان به شرايط بازي برسند پرسپوليس به روزهاي خوب خودش برمي‌گردد، فقط هواداران بايد تحمل کنند."

سخنگوي باشگاه پرسپوليس در خصوص اينکه آيا باشگاه قصد دارد بازيکنان اين تيم را جريمه کند، اظهار داشت:" اصلاً چنين بحثي مطرح نشده و قصد چنين کاري را هم نداريم."

خواجه‌وند درباره آخرين اخبار از جذب بازيکن خارجي توسط پرسپوليس عنوان کرد:" باشگاه هنوز با هيچ بازيکن خارجي براي پيوستن به پرسپوليس مذاکرات رسمي انجام نداده است. برخي بازيکنان در تمرين حاضر شدند ولي حضورشان رسمي و قطعي نيست."

وي در مورد اينکه تکليف خروج رضا نوروزي از فهرست پرسپوليس و اينکه گفته مي‌شود اين بازيکن 70 درصد از قرارداد خود را به باشگاه پرسپوليس بخشيده است، گفت:" تا اين لحظه هيچ حرفي در مورد خروج نوروزي از فهرست پرسپوليس مطرح نشده است. در مورد بخشش قرارداد هم چيزي به ما اعلام نشده است."

خواجه‌وند در واکنش به اين خبر که گفته مي‌شود باشگاه پرسپوليس به دنبال جذب برانکو ايوانکوويچ است، خاطرنشان کرد:" اين خبر کاملاٌ کذب محض و غير واقعي است و هيچ صحبتي در اين مورد نشده است."/آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴