تاریخ انتشارجمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۵۳۵۷۱
متاسفانه جُنگ شادی در بوستان سرو بهشهر در شب شهادت رئیس مذهب شیعه برگزار شد.
۰
plusresetminus
برگزاری جُنگ شادی در شب شهادت امام صادق(ع) در بهشهر/فیلم
به گزارش بلاغ، چند شبی است که در بوستان سرو بهشهر ویژه برنامه شب های اشرف البلاد در حال برگزاری است که در این جُنگ برنامه های ویژه ای مانند تردستی، تقلید صدا، برنامه های ویژه کودکان و ... برگزار می شود که ساعت ها و لحاظات شادی را برای شهروندان بهشهری فراهم می کند.
شب گذشته نیز مصادف با شب شهادت حضرت امام صادق(ع)  رئيس مذهب شيعه  در حالی که اکثر مساجد و حسینیه های شهرستان مراسم عزاداری و سوگواری شهادت این امام بزرگوار را برزار کردند، این ویژه برنامه در بوستان سرو برگزار شد و نه تنها موسیقی های شاد در این شب غمبار قطع نشد بلکه متاسفانه مجری برنامه هم چندین بار اعلام کرد: «چون شب شهادت امام صادق(ع) است آروم دست بزنید ما هم آروم موسیقی پخش می کنیم.»
به دلیل اینکه بنرهای تبلیغاتی گوناگونی در فضای برگزاری این ویژه برنامه نصب شده است، مشخص نیست که بانی اصلی برگزاری آن کیست و یا چه ارگانی مجوز برگزاری این برنامه را صادر کرده است اما از مسئولین مربوطه و حتی برگزارکنندگان و اسپانسرهای مالی این برنامه انتظار می رفت که در شب شهادت رئیس مذهب شیعه این برنامه را قطع می کردند و یا نحوه برگزاری آن را تغییر می دادند.
اما متاسفانه با برگزاری این مراسم در این شب عزیز و آن هم به قوت قبلی خود، قبح برگزاری مراسمات اینچنینی در شب شهادت ائمه اطهار علیهم السلام در بهشهر شکسته می شود.
 

دانلود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴