تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۵۰۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شب گذشته با کریم انصاری‌فرد صحبت نهایی را کردم و او پس از تعطیلات با مدیرعامل صحبت می‌کند.
۰
plusresetminus
بلاغ- رسول خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: از هواداران که در روزهای سخت ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. بعد از اردوهای مختلف در ترکیه و تهران تیم به آمادگی کامل رسیده است. هرچند در برخی نقاط دچار ضعف هستیم حضور چند بازیکن در لحظات آخر در روحیه تیم تاثیر دارد اما از لحاظ هماهنگی دچار مشکل می‌شویم که باید در تمرینات آینده این مشکل را برطرف کنیم.
وی افزود: فولاد خوزستان تغییرات زیادی داشته است از تفکرات اسکوچیچ شناخت دارم 3 امتیاز این بازی برای ما و هواداران ارزش زیادی دارد.

خطیبی در مورد اینکه چند بازیکن فولاد خوزستان مشکل سربازی دارند، گفت: تنها خبر خوب برای شما و هواداران این است که دیشب با کریم انصاری فرد صحبت نهایی را کردم و او پس از تعطیلات با مدیریت باشگاه صحبت می‌کند خرده حسابی با باشگاه داشته است و اگر او بیاید ما دیگر نیازی به بازیکن نداریم. اولویت ما جذب انصاری فرد است.امیدوارم امسال با حمایت هواداران بچه‌های آذربایجان بتوانند برای تبریز و آذربایجان افتخار کسب کنند و تراکتورسازی پس از سال‌ها مهره‌های خوبی مثل کریم باقری، استاد اسدی و حلالی در تیم ملی داشته باشد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: خوشحالم که بازی نخست بین دو قهرمان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌شود اما این حرف ها برایمان ملاک نیست فقط برای برد به میدان می‌رویم.

خطیبی با انتقاد از برخی مخالفت‌ها و صحبت‌هایی که علیه تراکتورسازی انجام می‌شد، اعلام کرد: من با همین مهره‌هایی که خیلی گمنام بودند جواب کوبنده‌ای به این انگشت شمار تماشاگر نما دادم بعد از بازی جام شهدا همین تعداد نفر هم یار ما شده اند امیدوارم همیشه هوادار تیم‌ باشند یا رسول و... تراکتورسازی همیشه باقی می‌ماند

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه آیا با لباس شخصی در کنار زمین حاضر می‌شود یا لباس ورزشی، گفت: ‌دوست دارم با لباس شخصی کنار زمین باشم.

وی در مورد اینکه هواداران مربیان تراکتورسازی را با شعاری تشویق می‌کنند و او دوست دارد چه لقبی بگیرد،‌ عنوان کرد: همین شعار رسول یاشا برای من خیلی لذت بخش است./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴