تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۵۰۳۰۲
حجم تردد در مناطق امامزاده هاشم، گزنک و پلور بسیار بالا بوده به طوری که رفت و آمد از تهران به سمت آمل را با کندی مواجه کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ-رئیس راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون جاده مواصلاتی هراز با ترافیک سنگین روبه رو است و تردد در بیشتر نقاط آن بسیار کند صورت می‌گیرد.
علی نوری‌پور در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز در بیشتر مناطق سنگین گزارش شده است.
وی تصریح کرد: حجم تردد در مناطق امامزاده هاشم، گزنک و پلور بسیار بالا بوده به طوری که رفت و آمد از تهران به سمت آمل را با کندی مواجه کرد.
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با تاکید بر اینکه با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی احتمال می‌رود بر حجم رفت و آمدها طی ساعات آینده افزوده شود خاطرنشان کرد: با فرارسیدن عید فطر و تعطیلات چهار روز آخر هفته مسافران و گردشگران زیادی به شمال کشور به‌ویژه مازندران سفر می‌کنند.
این مسئول با اعلام اینکه راهداران در قالب هفت اکیپ در این محور به صورت آماده‌باش در حال فعالیت هستند بیان داشت: هم‌اکنون تردد در محور هراز از دو سمت آمل به تهران و برعکس در حال جریان است.
نوری‌پور در پایان از رانندگانی که قصد تردد در این محور مواصلاتی را دارند، خواست تا با رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی احتیاط را سرلوحه کار قرار داده و با گوش سپردن به دستورات راهداران و ماموران نیروی انتظامی سفر خوبی را برای خود و دیگر افراد رقم بزنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴