با حضور هزاران نفر از مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی صورت گرفت

شکرانه یک ماه بندگی خداوند متعال در مسجد مقدس جمکران

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۵۰۲۶۳
هزاران نفر از مردم مومن و خدای جوی ایران اسلامی با حضور در مسجد مقدس جمکران شکرانه یک ماه عبادت و بندگی در پیشگاه خداوند متعال را با اقامه نماز عید سعید فطر به جا آوردند.
۰
plusresetminus
بلاغ-همزمان با نخستین روز از ماه شوال هزاران نفر از عاشقان و منتظران حضرت ولیعصر (عج) شکرانه یک ماه بندگی و عبادت خالصانه خود در ماه مبارک رمضان را با اقامه نماز عید سعید فطر در مسجد مقدس جمکران به جا آوردند.
امروز مسجد مقدس جمکران، این پایگاه عظیم تشیع شاهد حضور جمعیت بیشماری بود که برای ابراز خرسندی و شکر نعمت توفیق یک ماهه اطاعت و بندگی خدای متعال و همچنین تبریک این عید بزرگ به قطب عالم امکان حضرت ولی عصر (عج) از اقصی نقاط این کره خاکی به این مسجد مقدس مشرف شدند و یکصدا تعجیل در ظهور مهدی موعود (عج) را از خدای متعال خواستار شدند.
اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ خَیْرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعاذَ مِنْه ُعِبادُکَ الْصّالِحُونَ
برنامه مسجد مقدس جمکران در روز عید سعید فطر با قرائت دعای ندبه با حضور حاج مرتضی طاهری آغاز و در ادامه با ویژه‌برنامه‌هایی همچون اجرای تواشیح و همخوانی و بیان احکام روز عید فطر دنبال شد و در نهایت نیز نماز با شکوه عید سعید فطر به امامت آیت الله صلواتی با حضور خیل عظیم جمعیت مومن و خداجو در این مسجد شریف برگزار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴